Erotyczne - str 110

  • Terapia sexem

    W wieku 20 lat kupiłem sobie samochód, wiadomo lubiłem szybką jazdę. Niestety przez moją skłonność do wariowania na drodze doprowadziłem do wypadku. Zderzyłem się z ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 2

    Tydzień minął mi nie wiadomo kiedy. Zerkam ukradkiem na Artura, ale wydaje się nachmurzony. Jego Duża Daria coś mu szepcze do ucha. Idziemy razem do samochodu Adama i ...

  • Bezsilni z namiętności.

    Damian był wysokim, ciemnookim, ale dość szczupłym i mało umięśnionym brunetem. Mimo to podobał się dziewczyną i znał się na seksie. Miał 19 lat. Mieszkał z ...

  • Kwarantanna w kawalerce | Rozdział IV

    Od razu po przebudzeniu przypomniałam sobie wydarzenia z poprzedniej nocy. Poczułam jak czerwienią mi się policzki. Zastanawiałam się, jak będę mogła spojrzeć Bartkowi w ...

  • Lola i Szef cz.2

    - Chyba cię coś mocno… - nie dokończyłam i spojrzałam na niego ze złością. - Chodź Michał – zaśmiał się szef – pokaż naszej Loli jak traktujemy odmowę ...

  • Wioleta

    Był zimny dzień późnej jesieni. Wioleta siedziała klasie i zamyślona patrzyła w okno gdy nagle usłyszała -Wioleta! Jaka jest odpowiedź? - zapytała Pani Joanna ...

  • Ja i One

    Był sobotni wieczór, wspólnie z żoną wybieraliśmy się na drinka do jednego z klubów na starym mieście. Ja nie wychodziłem często natomiast moja żona Ewa wiedziała ...

  • Zaskoczył mnie w domu

    To było tydzień temu. Wracałam z pracy do domu gdzie nie miało być nikogo. Kiedy przeszłam przez bramkę to poczułam dziwny dreszcz. Podeszłam do drzwi, otworzyłam je i ...

  • Wyjazd. cz.2

    Poranek zaskoczył Oliwię, obudziła się sama. Po jej kuzynie nie było śladu. Postanowiła iść na śniadanie i ogarnąć się. Kiedy zjadła od razu poszła pod prysznic ...

  • Tylko środy, cz. 3

    - Ej, co się dzieje? – stanąłem za jej plecami. Lejek w najlepsze pożerał moją ulubioną kiełbasę. - Jeszcze się pytasz? Od wyjazdu Miśka zachowujesz się dziwnie ...

  • Niewolnica Erika cz 1

    Obudziłam się w ciemnym pomieszczeniu na łóżku polowym, którego materac okropnie wbijał mi się w plecy. Pomieszczenie wyglądało okropnie ze ścian odpadał tynk. W ...