Erotyczne - str 111

  • Wyjazd do Niemiec cz.2. Ostra niespodzianka

    Następnego dnia było inaczej, Dominika nie słyszała jak jej mama wychodziła z domu, więc Rafał wykorzystał jej twardy sen. Znalazł parę ciekawych rzeczy i wziął się ...

  • Pasierbica

    Zaczęło się niewinnie. Wymierzał mi kary, nie wiedziałam tylko dlaczego kazał zdejmować majtki. Teraz po latach wiem, że po prostu sprawiało mu to przyjemność. Był ...

  • Rozmowa

    Andrew Boock Rozmowa Poniższy tekst prowadzony jest w formie rozmowy z podziałem na role. Mam nadzieję, że pozostawiam duże pole do wyobraźni dla Czytelnika. P Pomyśl, że ...

  • Podwodna przygoda

    Jestem drobniutka blondynka o kraglej pupci, duzych niebieskich oczach i śnieznobialych zebach. Codziennie rano, przed zajeciami w szkole chodze na basen. Naogol jestem tylko ja ...

  • Przystojny sąsiad

    Lubię się masturbować. Zawsze w ten sposób mogę rozładować stres i czuję się zaspokojona. Niestety jest jeden problem. Przy orgazmie nie umiem powstrzymać tego, że ...

  • Gra zmysłów

    Mam na imię Kacper, mam 20 lat, historia, którą Wam opowiem rozgrywała się 17 lipca 2010r. Był ciepły, letni wieczór, niebo okrywały cirrostratus przyjmując piękną ...

  • Sylwia - cz.1 - Internetowa znajomość

    Mam na imię Sylwia, za trzy miesiące i dwa dni skończę 17 lat. Jestem niską i szczupłą brunetką o jasnoniebieskich oczach. Nie jestem szczególnie piękna lecz mam inne ...

  • Szał Hormonów cz. 3

    Wszyscy są zaskoczeni, gdy Becky nie robi zamieszania, dowiadując się, że razem z bratem będzie dzielić pokój. Nawet nie mrugnęła okiem, gdy okazało się, że będą ...

  • Dzikość

    Wjeżdżając windą ściskała mocno klucze, chciała mu zrobić niezapowiedzianą niespodziankę. Ten wyjazd służbowy był za długi – pomyślała przekręcając kluczami ...

  • Sebastian i młodsza siostra

    Sebastian z dobrym wynikiem zdał maturę i dostał się na wymarzone studia. Cieszył się z tego powodu, lecz jeszcze bardziej cieszyła go perspektywa długich ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 14

    XLVI Nefer spodziewał się, iż w dniu sądów Władczyni wstanie wcześnie, jak zawsze, gdy miała przed sobą poważne obowiązki do wypełnienia. Tymczasem stało się inaczej ...

  • Domowy występ

    Patrząc w lustro widziałam zupełnie inną osobę. Zupełnie obcą mi kobietę. Z delikatnej, niemalże o anielskiej urodzie dziewczyna, przemieniła się w pełną seksapilu ...

  • Hotka i jej tajemnica

    Po intrygującej obietnicy, Dorota objęła dłonią mojego penisa, mocno ścisnęła i zaprowadziła do łazienki. Za drzwiami zastałem to, co lubię najbardziej. Duży pokój ...

  • Egzaminy wstępne III

    Tego wieczoru złowił jeszcze parę rybek. Rozpalił małe ognisko, oczyścił je i upiekł na patyku. Miał pyszną kolacyjkę. Wyciągnął z torby dwa piwa, które patrząc na ...