Erotyczne - str 112

  • Karmienie bestii - część III - ostatnia

    Wróciłaś po krótkiej chwili, wtulając się we mnie jak mała dziewczynka i gdyby nas ktoś zobaczył, mógłby pomyśleć coś o miłości. Do chwili, w której moje wciąż ...

  • Łamigłówka boga Enki (XXII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Zdolny uczeń

    Słońce stało wysoko na niebie. Powietrze, aż drgało od spływającego na ziemię gorąca. Daniel szedł przez świeżo skoszoną łąkę, upajając się tym jedynym na ...

  • Sebastian i ciocia Klaudia

    Sebastian był studentem trzeciego roku. Jego uczelnia znajdowała się dość daleko od jego domu, toteż ucieszył się na wieść, że jego ciotka, Klaudia, przeprowadza się ...

  • Władcy nocy

    Feliks samotnie przemierzał zatłoczoną ulicę, z bólem przypominając sobie chwilę z ukochaną. Widząc tyle szczęśliwie zakochanych par, chciało mu się płakać i wyć ...

  • Zaproszenie

    Ostatnio dostałem zaproszenie od Pauliny na domówkę do jej kuzynki. Paulina była w miarę ładną blondynką o dużych piersiach, zgrabnej pupci. Była bardzo spontaniczną ...

  • Pani Dwóch Krajów cz. 29

    LXI Nie tracąc czasu, Kruto rozkazał obszukać i związać Nefera. Ręce skrępowano mu na plecach i sznury zaczęły boleśnie wrzynać się w nadgarstki. Starał się to ...

  • Paradise Circus

    Kolejny studencki wieczór. Przejdziemy się po klubach, poszwendamy po akademiku, upijemy, spalimy, żeby na następny dzień mieć dotkliwe bóle głowy, ale także, żeby ...

  • Przygoda w szkole

    Byłaś w sukience, bardzo cienkiej, koloru kremowego, prześwitywało przez nią bardzo dużo, kiedy dobrze się przyjrzałeś mogłeś dostrzec Twój stanik i majteczki koloru ...

  • Kobiety X

    Jest naprawdę tak, jak nigdy wcześniej. Może z małym wyjątkiem. Kiedy byłem jeszcze z Nelly, wszystko wydawało się idealne, zakładałem nieświadomie różowe okulary i ...

  • Mariusz

    Jest to moje pierwsze opowiadanie, mam nadzieję, że się spodoba. Wszelkie wydarzenia są zmyślone. Kolejny ciężki dzień pracy za mną. Byłam naprawdę zmęczona. W drodze ...

  • Ostra jazda na stole

    Agata właśnie wróciła do domu z porannej zmiany, gdy usłyszała dzwonek swojej komórki. Szybko wyciągnęła telefon z pokrowca i nacisnęła zieloną słuchawkę. -Dzisiaj ...

  • Upiłeś się... (ciąg dalszy 2)

    Parę dni po wszystkim co zaszło między mną a Sarą. Postanowiłem że lepiej będzie jeśli nie będę się spotykać z Sarą. Była starsza, czułem się głupio będąc z ...