Erotyczne - str 114

  • Pokój 69

    1. Beata po raz pierwszy przebywała w tym hotelu. Jej praca często zmuszała ją do dalekich delegacji, a tym razem los zawiódł ją aż do Poznania. Hall hotelu aż lśnił ...

  • Gdy mama jest w pracy. Cz.2

    Było już pod wieczór, byli sami w domu, Tomek ze swoją młodszą siostrą Olą. Oboje patrzyli na telewizor, Ola przytuliła się do Tomka przesuwając rękę po jego udzie ...

  • Osada seksu

    Andrew Boock Osada seksu 1 Peter przedzierał się przez gąszcz liści i gałęzi, które smagały go po twarzy. Nie widział zbyt dobrze dokąd zmierza torując sobie drogę ...

  • Rozmiar XXL

    I stało się! Wiem, to już wisiało w powietrzu od jakiegoś czasu ale właśnie teraz powiedzieliśmy to głośno - "To koniec naszego związku"! Po tych słowach ...

  • DOKTOR I MAGDALENA

    Nie był stary. Emerytura nie sprawiła, że taki się czuł - nadal przyjmował pacjentów, czuł się potrzebny, silny i męski, choć lata i wygląd mogły mylić. Owszem ...

  • Mój pierwszy raz i następne III

    Patryk okazał się świetnym partnerem. Jego niezbyt duży kutas doprowadzał moją nastoletnią, jeszcze tak bardzo niedawno cnotliwą pizdeczkę, do szaleństwa. Najbardziej ...

  • Nauczycielka historii: Nocna przygoda

    Reszta dnia oraz noc minęła magdzie niespokojnie. Ciągle myślała o tym co się stało w szkole i o tym co ma stać się jutro. Była do tego stopnia przejęta, że w nocy nie ...

  • Układ idealny cz.5

    Postój przy tak długiej podróży był koniecznością, więc mniej więcej w połowie trasy auto zjechało na parking i cała piątka zatrzymała się przy niewielkiej ...

  • Starsza siostra Magda

    Michał wiódł żywot przeciętnego 17 latka, no prawie 17 latka bo urodziny miał dopiero za miesiąc. Zbliżał się koniec roku szkolnego oceny już niemal pewne ale trzeba ...

  • Tajemnica...cz.2 (ostatnia)

    Obudziła się rano, zasnęli razem na kanapie. Patrzyła na niego z uśmiechem chwilę po czym postanowiła trochę posprzątać w mieszkaniu. Wstała spokojnie i zaczęła się ...