Ja i uchodźczynie [CZ 3]
Historia dotyczy wydarzeń z 2022 roku, kiedy przyjąłem pod swój dach dwie uchodźczynie z Ukrainy, a raczej takowe mi „przydzielono”. W części drugiej opisałem, jak ...
Historia dotyczy wydarzeń z 2022 roku, kiedy przyjąłem pod swój dach dwie uchodźczynie z Ukrainy, a raczej takowe mi „przydzielono”. W części drugiej opisałem, jak ...
Muszę przyznać że jeśli chodzi o rocznice i te sprawy to w związkach heteroseksualnych ta sprawa jest chyba ciut łatwiejsza, bo to zazwyczaj facet musiał rozmyślać jak tu ...
- Cześć – powiedziałam wsiadając do samochodu Marka. - No cześć piękna. Ślicznie wyglądasz – odpowiedział całując mnie w policzek. – Co to się stało, że Piotr ...
Wchodząc do domu, usłyszeli jeszcze, jak Władzia krzyknęła do nich, żeby uporali się z myciem i przebieraniem w miarę szybko, bo jedzonko z grilla jest prawie gotowe i nie ...
Mam na imię Marcin i mam 21 lat.Moja siostra Roksana ma 19 lat.Ma długie sięgające prawie do pasa blond włosy, niebieskie oczy, duże piersi i przepięknie zgrabne opalone ...
Złość rośnie i emanuje. Snuje się jak przenikliwy ból głowy, by w końcu rozsadzić czaszkę. To ostatnie nigdy jednak nie następuje, jak również nie przychodzi ulga ...
Mam już takie szczęście, że wiele zdarzeń powtarza się w moim życiu, a obcy w teorii ludzie, ratują moje szanowne dupsko przed nieszczęściami. Nie, nie to, że jestem w ...
To stało się tak nagle. Obydwie z mamą szykowałyśmy pyszną kolację dla naszych gości. Mieli przyjść we trzech. Na samą myśl o ponownej wizycie we mnie chuja ...
Po przedstawieniu Władzi swojej propozycji, Ania uznała, że najwyższy czas pożegnać się tak z Władzią, jak i teściową, a potem udać się do mieszkania mamy na ...
Jako że ostatnie moje bardziej ambitne i wystylizowane opowiadanie spotkało się z raczej chłodnym przyjęciem czytelników, tym razem powracam do czegoś znacznie lżejszego ...
Stałam pod prysznicem i kręciło mi się w głowie. Nie zdecydowałabym się na to z nikim innym z rodziny albo ze znajomych. I żadne prośby czy zaklęcia mojego męża by tu ...
- Pamiętasz, jak się poznaliśmy? - Zebrało ci się na wspomnienia? – zdziwiłam się, nie wiedziałam, jaki związek ma nasze poznanie z obecną sytuacją. - Chyba tak ...
Ostatni raz widziałem Panią L, w dzień rozdania świadectw maturalnych. Taka tradycja w naszej szkole. Już wtedy oficjalnie wiedzieliśmy że wyjeżdża do Japonii, ale ...
Rano była znacznie spokojniejsza niż poprzedniego dnia. Prawdopodobnie wiedziała czego się spodziewać i dawało jej to poczucie pewności siebie. Największym problemem było ...