Erotyczne - str 119

  • Pamiętnik Licealistki cz.17

    Po powrocie z Krakowa, byłam bardzo obolała Artur zerżnął mnie tak mocno że do teraz mam mokro w majtkach tylko na myśl o tym, ale do rzeczy zaledwie kilka dni po powrocie ...

  • Bez zobowiązań.

    -Żartujesz?- Prawie krzyknęłam do słuchawki, słysząc pomysł Sandry.-Dopiero co weszłam do domu. Daj żyć.- Kto jak kto, ale ona miała szalone pomysły, ale tym razem nie ...

  • Sebastian. - cz. III

    Dzień zaczął się jak zawsze bardzo ciekawie. Byłam dobrze przygotowana do szkoły, wyspana i niesamowicie szczęśliwa. Dużo też oczywiście myślałam o moim kochanym ...

  • Posąg

    Andrew Boock Posąg Małgosia przeszła przez próg, z wzrokiem wbitym w podłogę, do jednej z sal wykładowych wydziału plastycznego. Szurając stopami o podłogę dotarła do ...

  • Wino, kawa i ona

    Jeśli opowiadanie się spodobało i chciałbyś/aś kolejną część, napisz komentarz, jeśli zaś ci się nie spodobało, albo według ciebie nie powinienem pisać, również ...

  • Alan S. - cz. XVI

    Alan S. - cz. XVI Adnan po przedstawieniu swojej matce, księżnej Dżamili, Joanny, a potem Alana, jako głównego ochroniarza rodziny, zamilkł i przez chwilę wymieniał tylko ...

  • Dobry duszek?

    Weszła właśnie do swojego mieszkania, wypełniała je dobijająca cisza. Zapaliła światło i położyła się na łóżku. Włączyła telewizor aby nie było tak strasznie ...

  • Dildo cz. 16

    - Mmmm. – jęknęła i zaczęła poruszać głową do przodu i do tyłu. To było kurewsko szalone. To się nie mogło dziać! Pozwalałem mojej córce ssać mojego kutasa ...

  • Damulka i nerd cz. 8

    Jęczałam wniebogłosy. Oto taki nerd, do tej pory prawiczek, dmucha mnie jak dziwkę… Dałam mu! Ja, taka porządna, niedosięgła, leżę pod tym młokosem i przyjmuję ...

  • Nieznajomy pan z wodociągów.

    Siedziałam sama w domu, gdy nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Byłam przeziębiona, leżałam cały czas w łóżku w samej bieliźnie. Narzuciłam więc tylko podomkę i ...

  • Miłość i pożądanie cz. 4

    - Już nie śpisz? – całując mnie w policzek zapytał Marek - Chyba powinnam wracać do domu. Muszę iść do pracy – spuściłam wzrok, a na mojej twarzy malował się ...

  • Seks z urzędu 2

    Na tym w zasadzie skończyło się wróżenie. Od myśli o wystawianiu na próbę przez sukces przeszliśmy do innych filozoficzno-egzystencjalnych przemyśleń. Z piciem trochę ...

  • Impreza, alkohol i Patryk...

    Budzi mnie delikatne skrzypienie łóżka i ciche kroki zmierzające w stronę drzwi. Ruszam lekko głową i zdaję sobie sprawę, że zasnęłam w ubraniu, zamroczona alkoholem ...