Fantazja o fryzjerce
Witam, obiecywałem że coś jeszcze napiszę, więc tak też zrobię. Otóż od jakiegoś czasu mam swego rodzaju fantazję: Zrobić to z fryzjerką. Już tłumaczę ...
Witam, obiecywałem że coś jeszcze napiszę, więc tak też zrobię. Otóż od jakiegoś czasu mam swego rodzaju fantazję: Zrobić to z fryzjerką. Już tłumaczę ...
Ok... zmieńmy taktykę.:) Zabierasz dłonie z MOICH pośladków... suniesz nimi pod moją koszulkę... po plecach...dochodzisz w okolice stanika...mijasz go....głaszczesz ...
Rozpalmy wyobraźnie.........jeżeli się oczywiście uda. No więc...Wyobraź sobie, że umawiasz się na spotkanie z dziewczyną , która od dawna Ci się podoba.Umawiacie się ...
Kursantka Marta Witam, mam na imię Adam i od 5 lat jestem instruktorem nauki jazdy. Praca bardzo fajna, spotykam cały czas nowych ludzi, najlepiej gdy są to piękne kobiety ...
Kolejny studencki wieczór. Przejdziemy się po klubach, poszwendamy po akademiku, upijemy, spalimy, żeby na następny dzień mieć dotkliwe bóle głowy, ale także, żeby ...
Lubię się masturbować. Zawsze w ten sposób mogę rozładować stres i czuję się zaspokojona. Niestety jest jeden problem. Przy orgazmie nie umiem powstrzymać tego, że ...
Damian był wysokim, ciemnookim, ale dość szczupłym i mało umięśnionym brunetem. Mimo to podobał się dziewczyną i znał się na seksie. Miał 19 lat. Mieszkał z ...
W wieku 20 lat kupiłem sobie samochód, wiadomo lubiłem szybką jazdę. Niestety przez moją skłonność do wariowania na drodze doprowadziłem do wypadku. Zderzyłem się z ...
Cześć, chcę wam o czymś opowiedzieć. Dzień nie zapowiadał się zbyt ciekawie tak jak w każdą niedziele wstałam zjadłam coś i poszłam na dwór. Czas bardzo mi leciał ...
Dzisiaj szef naprawdę dał mi w kość. Nie pomyślałabym, że do restauracji przybędzie tyle gości, co prawda szef wspominał, że to ważny klient ale nie myślałam, że ...
Obudziłem się... nie było jej obok, ale wiedziałem że jest gdzieś nie daleko. "To jeszcze całe 3 tygodnie pięknego życia!" - pomyślałem. Wstałem, nie ...
Ostatnio dostałem zaproszenie od Pauliny na domówkę do jej kuzynki. Paulina była w miarę ładną blondynką o dużych piersiach, zgrabnej pupci. Była bardzo spontaniczną ...
Mam na imię Kacper, mam 20 lat, historia, którą Wam opowiem rozgrywała się 17 lipca 2010r. Był ciepły, letni wieczór, niebo okrywały cirrostratus przyjmując piękną ...
Mam kilkanaście. Jestem szczupłą dziewczyną, o długich ciemnych blond włosach, o piwnych oczach. Razem z moją klasą wyjechaliśmy na 3 dniową wycieczkę w góry z 2 ...