Erotyczne - str 124

  • Niesforne nóżki

    Chyba każdy chłopak w czasach szkolnych ma wśród koleżanek jedną taką, której uroda szczególnie działa na jego wyobraźnię. Taką, o której fantazjuje w chwilach ...

  • Praktyki szkolne cz. 2

    Obudziłem się... nie było jej obok, ale wiedziałem że jest gdzieś nie daleko. "To jeszcze całe 3 tygodnie pięknego życia!" - pomyślałem. Wstałem, nie ...

  • Sex w szkolnej ubikacji cz. 2

    - Przestań! - nie mogłem pozwolić, aby tak na mnie działała. - To wyjdź. Czy ktoś Cię trzyma ? Cholera jasna...odwróciłem się z taka szybkością o jaką sam siebie nie ...

  • NAUCZYCIELKA NIMFOMANKA Część 2 Gruppensex

    Jesień Patrycji mijała szybko. Obok prowadzenia lekcji, zajmowała się pielęgnowaniem „związków” z kilkoma chłopcami, z których najmłodszym ale nie najgorszym był ...

  • Sylwester cz. 2

    Po paru rozdaniach zrozumiałam o co jej chodziło. Wygrywała wszystko i tylko ja wiedziałam jak. Sama nauczyłam ją oszukiwać. Wykorzystując swoje "atuty" robiła ...

  • Rogaczenie

    Mężatka, kochanka, matka 3 dzieci. Na seks z innym namówił i przekonał mnie mąż (wcale nie jest uległym Rogaczem, choć na dzień dzisiejszy ma piękne poroże). Mąż ...

  • Przyrodnia siostra cz.1

    Opowiadanie jak zawsze w tematyce kontrowersyjnej, jednak takie lubię tworzyć. Wiem iż w podobnym klimacie już było, jednak to nie zostało przeze mnie przerwane i przez ...

  • Przyrodnia siostra cz.2

    Wstaliśmy dość wcześnie rano, zegarek w telefonie wskazywał zaledwie 6.30. W naszym planie jest do pokonania kolejnych sto parę kilometrów. Zanim się podnieśliśmy ...

  • Julka (ciąg dalszy)

    Lato minęło i wakacje się skończyły. Jula wróciła do domu. Mijały miesiące rozłąki, zbliżały się ferie zimowe. Postanowiłem ze zabiorę ją w góry. Śnieg pokrył ...

  • Alan S. - cz. I

    Po roku służby pojawił się wreszcie w miejscu zamieszkania rodziny, w dobrze dobranym i dopasowanym letnim garniturze. Zrobił na nich wrażenie, bo wyprzystojniał ...

  • Adam i Ewa

    To było w piątek. Wstałam rano i poczłapałam do łazienki. Poczułam zawód, gdy okazało się, że jest zajęta. Poszłam więc z powrotem do łóżka. Wtuliłam się w ...

  • Kiedy byliśmy bogami VI

    - A ciocia? Ciocia nie wychodziła na ulice z transparentami? - pytam z uśmiechem, obserwując migawki jakiegoś protestu w wiadomościach. Starsza pani chichocze pod nosem ...

  • Łamigłówka boga Enki (XIII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Ewa i raj

    Leżę na plecach, szczęśliwy jak nigdy. A właściwie jak zawsze. Na mnie leży Ewa. Cała mokra od potu, spermy i kobiecego wytrysku całuje mój tors, przed chwilą ponownie ...