Niepełnosprawny...masturbacja.
Cześć. Jest noc, godzina około 24, jestem już w łóżku i czekam aż rodzice w końcu zasną. Gdyż pomimo późnej pory tata, jeszcze słyszę że się kręci na łóżku, a ...
Cześć. Jest noc, godzina około 24, jestem już w łóżku i czekam aż rodzice w końcu zasną. Gdyż pomimo późnej pory tata, jeszcze słyszę że się kręci na łóżku, a ...
Pomału budziła się. A raczej potworny ból głowy budził ją. Bolało ją coś jeszcze. Powolutku jej ręka powędrowała pod kołdrę w okolice podbrzusza, skąd docierał ...
Impreza, skromna domówka, alkohol, zajebiści ludzie, tam się poznali. Ona w szczęśliwym związku, naprawdę dobrze im się układało. On kompletnie pijany, mimo to ...
Jako mała dziewczynka nigdy nie oglądałam Gwiezdnych Wojen Lucasa. Nadrabiałam to o wiele później, jako już dojrzała kobietka. Jednak… w trakcie filmu… zasnęłam ...
Teresa ze spuszczonym wzrokiem, ale uśmiechnięta stała przy stole zupełnie nago. Nie widać już u niej było ogromnego zarostu łonowego jak również włosów pod pachami. Z ...
Jest noc, śpimy oboje nago. Gdy wydaje mi się że śpisz głęboko, zaczynam przywiązywać cię do łóżka. Chwytam twoją rękę, przywiązuję do niej linę. Jestem ...
Istota Dzień 1 Zbliżał się koniec 2112 roku, minęły Święta Bożego Narodzenia jeszcze tylko kilka dni i Sylwester. Czeka mnie kolejny przygnębiający i nostalgiczny ...
Wyrwa na granicy multiświatów, stanowiąca przejście, zamknęła się tuż za plecami Demona z siłą tysiąca grzmotów. Niewyobrażalny huk rozszedł się falami po ...
Wejście do Oddziału Swiss National Bank w Zurychu nie różniło się niczym od włoskich banków, ba, nie różniło się od większości banków na świecie. Nawet obrotowe ...
Wrzucam jeszcze raz, bo poprawiałem coś a w edycji wisi 5 dzień.... Noc z soboty na niedzielę była bardzo duszna. 17-letni Adam obudził się cały zgrzany, spojrzał na ...
Wstałem rano i znów ta myśl. Jak pomóc rodzicom? Jak zarobić żeby choć troszkę ulżyć rodzinie? Ubrałem się i zjadłem śniadanie, myślałem cały czas jak pomóc ...
Andrew Boock Dragon Dildo Sara siedziała na łóżku z podwiniętymi nogami, na których miała narzucony koc. Miękki materiał ocierał się o nagą skórę utrzymując ...
by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 43 Lidka Miesiąc (z hakiem) później… Na przerwie w Dino sprawdzam „sram-na-sunga”. Cztery wiadomości ...
?MARTA" ? erotyczne przygody pewnej, zwyczajnej, samotnej dziewczyny. *** Stała tak zziębnięta i przemoczona na tym zapomnianym przez Boga przystanku autobusowym i ...