Erotyczne - str 129

  • Emilia cz. 1

    Emilia wracała do domu z nieudanej randki, spotkany przez nią mężczyzna nie zachwycił jej, co prawda był całkiem przystojny, ale sprawiał wrażenie mocno napalonego ...

  • Wakacyjna przygoda Cz.10

    Wakacyjna Przygoda Cz.10 (Liczę na wasze komentarze pod opowiadaniem. Dzięki temu będę wiedział co zmienić albo poprawić. Jeśli chcielibyście dodać coś od siebie,albo ...

  • Marta N. - cz. dwudziesta piąta

    Z uwagi na późną porę uznałyśmy, że najwyższy czas na odpoczynek. Teraz pozostało tylko zastanowić się czy rozchodzimy się i śpimy osobno w swoich pokojach, czy też ...

  • Piękna noc cz.1

    Mój chłopak Dawid miał dziś przyjść do mnie do domu, ponieważ rodziców miało nie być przez trzy dni. Napisałam do niego sms : skarbie jeszcze godzina, coś ugotuję i ...

  • Pierwszy sex z moją młoda ex!

    Od niedawna się spotykaliśmy, oboje byliśmy jeszcze w liceum, ona na dopiero na początku swojej kariery. Była śliczna. Nie za wysoka, szczupła, brunetka o pięknych ...

  • Akcja Ratunkowa cz. IIb Beata I Kuba

    Po obiedzie Kuba zajął się myciem burt "Oseska”, a Beata leżąc na pokładzie, czytała. Popołudniowe, lipcowe słońce świeciło mocno. Woda w jeziorze nagrzała ...

  • Szparka-sekretarka10

    – Nie znam, a powinnam? – zapytałam zdziwiona – A gdzie się ubierasz? To pytanie Ali spowodowało, że rozdziawiłam buzię i popatrzyłam na nią. Po chwili zareagowała ...

  • Boobs n Boners 1

    Uwaga! Opowiadanie erotyczne w kategorii incest (mama-syn) Przeczytałem to opowiadanie kilka lat temu na portalu Literotica, a niedawno przypadkowo do niego wróciłem. Ponownie ...

  • Drabble — Miodna rozkosz

    Niezakłócona niczym cisza i wspólna kontemplacja z naturą została nagle przerwana. Poczuła delikatne łaskotanie, a potem piekący ból. Podskoczyła jak poparzona, a z ...

  • Opiekunka

    Miałem 16lat kiedy przeżyłem jedną z największych seksualnych przygód w moim życiu. Mimo, że początkowo wydawało mi się, że będzie to jeden z najgorszych tygodni ...

  • W internacie 1

    W internacie. Było to dosyć dawno temu, bo w 1975 roku. Po wylotce ze studiów Mariusz ukrył się przed wojskiem w Policealnym Studium Technicznym. Owszem wezwali go na ...

  • Uwodzicielka uczennica

    Obserwowanie sprawiało mu przyjemność. Czuł, że w sportowych spodniach jego przyjaciel stał na baczność. Przed nim pląsało kilka ładnych zdobyczy. Młode, jędrne ...

  • Osobno cz.1

    Popołudniowe słońce wpadało przez okno, rzucając światło na łóżko i znajdujące się na nim postacie. Młody, smukły chłopak leżał z wyprostowanymi nogami, co chwila ...

  • Emigrantki 4.

    - Piiiiiiić -Pic, pić! Pić to trzeba umić — krzyknęły Olga z Olą, wpadając do mojego pokoju ze szklanką wody. Narobiły takiego hałasu, że myślałam, iż moja głowa ...