Erotyczne - str 130

  • Maj 2023 (dzień trzeci )

    To już nasz ostatni dzień pobytu w Łebie. Osłonięte falochronem portowym od chłodnego wiatru, dopiekamy tyły, mistrzowsko wysmarowane przez naszych facetów. Oni nawet przy ...

  • MOje rozprawiczenie

    Witam. Mam na imię Paweł. Obecnie mam 19 lat. Ta histowia wydażyła się gdy chodziłem do pierwszej klasy LO. Już pierwszego dnia szkoły mój wzrok przykuła wspaniała ...

  • Harley [4]

    Promienie słońca delikatnie oświetlały twarz Harley ukazując przy tym każdy drobny aspekt jej twarzy, Simon przyglądał się temu z niekrytą ciekawością. -Mam coś na ...

  • Bez wyjścia (6) - jajeczko

    W poniedziałek popołudniu zadzwonił do mnie Krzysztof. Jego teściowa zwichnęła nogę, więc Beata musiała w trybie nagłym jechać pomóc jej w domu i zająć się ...

  • Czas na miłość. Teraz! cz 21

    Jak ja lubię takie leniwe poranki, kiedy budzę się czując Adama obok siebie. Przeciągam się i czuję, że mnie uwiera. To też lubię! Jak bardzo się zmieniłam, od czasu ...

  • Różne rodzaje miłości... cz. I Marek

    UWAGA! Incest RÓŻNE RODZAJE MIŁOŚCI... MAREK Jezioro Kisajno, wyjście z kanału Łuczańskego, czternasty lipca. Czterdziestojednoletnia Anna, kapitan jachtowy, prowadziła ...

  • Moja Zdrada

    O jaka ja byłam głupia dałam się zauroczyć i zdradziłam Andrzeja.Pod koniec lipca mój mąż musiał wyjechać służbowo na kilka dni,wybrałam się na plażę i tam ...

  • Mogło być i tak - cz. XXIII

    Po kolejnych kilkunastu minutach zobaczyli wychodzącą Marysię. Ania wyszła z samochodu i pomachała ręką. Marysia zauważyła ją i widząc samochód, pożegnała się z ...

  • Wypad na dyskoteke cz. 2

    Mimo że tyle się wydarzyło, że przeleciałem ładna dziewczyne w kiblu, impreza trwała w najlepsze. Muzyka głośno grała, od basu aż dudniło. Ludzie się dobrze bawili ...

  • The Power Of Love cz.1

    Moje życie było bezkresnym pasmem nudy, obowiązków i narzekań. Potrafiłem docenić tę odrobinę dobrych chwil które los rzucał mi pod nogi. Potrafiłem docenić spokojne ...

  • Kobieta w potrzebie 8.

    Michał cały dzień myślał o Alicji. Nie było żadnej chwili, w której nie wkradłaby się ta cudowna kobieta. Kompletnie zawróciła podkomisarzowi w głowie. Nie mógł ...

  • Mogło być i tak - cz. XLII

    Paweł obudził się pierwszy i zerknął na zegarek. Było po piątej, czyli za wcześnie, aby wstawać. Ania odwrócona w jego stronę, spała spokojnym, mocnym snem. Jej widok ...

  • Sen o Czerwonym Kapturku 2 Drwale

    A w tym lesie, nie tylko zbóje. I wilk, o którym ciocia mówiła, że ma wielki ogon. I leśniczy, i drwale, którzy pono pracowici są wielce. Spotkała ich pono Hania, gdy ...

  • .Prezent

    ­Podobno istnieje szesnaście uniwersalnych wyrazów twarzy, które w każdym zakątku świata interpretowane są tak samo. Oznaczają między innymi radość, smutek i ból. Tak ...