Erotyczne - str 127

  • Shame on you Granger XX

    Jak obstawiacie wyjedzie czy nie wyjedzie? - Tylko uważajcie! Macie wykonać wszystko dokładnie tak, jak w instrukcji. Trzy zamieszania w prawo i cztery w lewo, nie na odwrót ...

  • Zakazane uczucie cz.1.

    "Jesteś lekiem na całe zło. I nadzieją na przyszły rok." Krystyna Prońko - Jesteś lekiem na całe zło. Przewracam kolejną kartkę i uśmiecham się pod nosem ...

  • ,, Przeczytaj mnie"

    , , Przeczytaj mnie…” Chciałabym móc operować słowem tak delikatnie, jak kochanka pieści językiem męskie przyrodzenie. Czytelnik rozpływałby się podczas pieszczot ...

  • Wakacyjna przygoda cz.9

    Wakacyjna Przygoda Cz.9 Staś zasnął po południu i spał aż do rana. Mimo tylu przespanych godzin obudził się jeszcze bardziej zmęczony. Doczołgał się do toalety i ...

  • Prezent.

    Rozmawiały właśnie o znajomych, jak to kobiety plotkowały o wszystkim i niczym. Nagle przeszedł Paweł, o pięć lat młodszy brat Asi. Jej przyjaciółka wyłączyła się ...

  • Wścibska dziennikarka na antenie cz. 1

    (to było wcześniej, ale teraz to znacznie uszlachetniłam ) Uwielbiam mój fach dziennikarski. Na wywiady i materiały często wybieram się do różnych mężczyzn, a to ...

  • Kto posiądzie moje serce ? cz.1

    Płytki i szybki oddech. Ciężkie kołatanie serce. Drżenie rąk i podniecenie. Właśnie te uczucia odczuwała Violetta, spoglądając na swoje odbicie w lustrze. Jej oczom ...

  • Mazury z Wojtkiem

    W zeszłym roku pojechałam na tydzień do domku letniskowego na Mazurach ze znajomymi. Był tam Tomek, Wojtek, Kasia i mój chłopak- Maciek. Drugiego dnia Maciek i Tomek ...

  • Mama Policjantka S02E08

    -No dalej wstawajcie gołąbeczki, powiedziała głośno i z wyczuwalną pogardą w głosie Ania. -cooo… co się sta… powiedział podnosząc się z łóżka i wyrwany ze snu ...

  • Wcale nic

    Jej ciało było takie... Kruche. Bałem się, że gdy ścisnę mocniej te blade nadgarstki, złapię w pasie i przyciągnę niespodziewanie do siebie, wywinie mi się z rąk ...

  • Pierwszy raz z nieznajomym

    To stało się na krótko przed moimi 19 urodzinami. Koleżanki namówiły mnie na pójście do klubu, żebym zapomniała o zerwaniu z moim chłopakiem Markiem. Był moją ...

  • Zakochani cz. 4

    Dzisiejszy dzień rozpoczął się beznadziejnie, jak każdy poprzedni bo gdy tylko otwierałam oczy, zobaczyłam siebie dziwkę, która bezkarnie zdradza chłopaka. Tak od ...