Wakacyjny seks - cz. 2 - sztuka obciągania
Podszedłem do laseczki rozłożonej na ręczniku. Mój kutas był boleśnie sztywny. Była bardzo seksowna i zdecydowanie chętna. Może wreszcie przestanę być prawiczkiem ...
Podszedłem do laseczki rozłożonej na ręczniku. Mój kutas był boleśnie sztywny. Była bardzo seksowna i zdecydowanie chętna. Może wreszcie przestanę być prawiczkiem ...
- Och, tatusiu, rób tak dalej! – szepnęła z ustami przyciśniętymi do moich. - Tak, głębiej! Całowaliśmy się jak zakochani. Czułem każdy zarys jej śliskich ścianek ...
W sypialni pokazałam, jak bardzo potrafię być gościnna… I jak gościnna jest moja piczka… - Mistrzu! Odbieraj swój dług, jak tylko chcesz… „Naładowałeś” mi ...
Była pewna, że Paweł poradzi sobie, ale na wszelki wypadek wolała sprawdzić. - Mam cię pilotować mężu czy dasz sobie radę sam? - zapytała, kiedy ruszyli. - Spróbuję ...
..........Hej, proszę Was o komentarze, będą one dla mnie bardzo pomocne ;)....... Po wszystkim Domi dokończyła prysznic już w samotności i wróciła do koleżanek. Choć ...
Twarz Marka przypominała barszcz ukraiński, z bardzo czerwonymi uszami sterczącymi po bokach. Patrzył na mnie podejrzliwie, prawdopodobnie planując gdzie zrobić unik, kiedy ...
Bartek, to kolega którego poznałem na wczasach nad morzem. Spokojny, zadbany chłopak, który zwracał na siebie uwagę fajnym stylem bycia, miał bardzo wielu kolegów, i ...
Kiedy Paweł pracował czy raczej pełnił służbę wojskową i zdobywał nowe doświadczenia, zyskując przy tym opinię niezłego fachowca w zakresie obsługi i konserwacji ...
Kolejny raz nie dotrzymał słowa... Popchnął mnie na łóżko i oznajmił, że nie wypuści, dopóki mnie nie posiądzie… Protestowałam. - Ależ ja nie jestem taka… jestem ...
Zawsze bardzo lubiłam spacery po lesie, szczególnie latem, kiedy przed doskwierającym upałem można schronić się albo w falach morza, albo właśnie w cieniu leśnym ...
Był wieczór. Paweł chciał odwiedzić swoją przyjaciółkę. Skarżyła się że za rzadko wpada. Zawsze był nieśmiały do kobiet, ale uważały że był słodki i ...
Kilka minut przed dziewiątą byłam pod biurem z niewielką walizką. Borys już na mnie czekał. -Ślicznie wyglądasz- zmierzył mnie wzrokiem. Wsiadłam bez słowa do jego ...
Nawet nie zsuwał ze mnie majtek… Pozostawałam też w pończochach (jakże one teraz ułatwiły zadanie). Kiedy afrykańska włócznia przystąpiła do natarcia! Twarda jak ...
Wszystkie moje opowiadania są zmyślone. Ja mam na imię Monika jestem blondynką o ciemnej karnacji mam 22 lata. Mój chłopak to Robert dobrze zbudowany brunet mający 23 lata ...