Erotyczne - str 125

  • Świeży orgazm. Pod prysznicem.

    Zamknęłam drzwi, zostawiając za nimi codzienność. Kłopoty, kłótnie, problemy. I skwar, żar lejący się z rozpalonego lipcowym słońcem nieba. Przekręciłam zamek z ...

  • Kumpela i braciak.

    Hej wszystkim. Zacznę od tego, że nie jestem pisarką, nie piszę takich opowiadań jak większość tu. Zachęcona, a raczej naciskana przez koleżankę, chce opisać tu ...

  • Trójkącik z bratem cz. 2

    Po tych słowach spaliłam cegle. Wtedy chłopaki wybuchły śmiechem.. Ja chcąc się jakoś wybronić z sytuacji odpowiedziałam, że jesteście za ciency w uszach dla mnie - na ...

  • Macocha cz. 1

    Mam na imię Daria i mam 17 lat. Jestem szczupłą brunetką o długich prostych włosach. Razem z moim tata i macochą mieszkamy w domku na obrzeżach miasta. Mój tata często ...

  • Rozkoszna Przyjaciółka Hotki

    Przerwy w kontaktach z Magdą stały się dla mnie irytujące i uciążliwe. Znowu milczała od wielu dni. Pomijając fakt że tęskniłem, taki stan rzeczy nie pozawalał na ...

  • JESZCZE BĘDĘ SZCZĘŚLIWA

    Położyła już dzieci spać i wyszła na taras. Zmęczona opadła na bujany fotel. Spojrzała w rozgwieżdżone niebo. Lekki uśmiech pojawił się na jej twarzy. Lubiła tę ...

  • Belferka na stopa

    Raz belferka na stopa jechała Jakże sroga ją krzywda spotkała -Wracaj stąd na piechotę, Lub pożegnaj swą cnotę

  • Demon

    Pochłania mnie. On mnie pochłania. Zagłębiam się w nim coraz bardziej. Przeraża mnie to. Jeśli to sen chcę się obudzić. Dotyk mokrych warg wręcz wgryzających się w ...

  • Jak to kochasz?

    Aga przyjaciółka Magdy starsza od Pawła o 3 lata. Paweł, nieśmiały, miły i dość delikatny. Mimo to Agnieszka reagowała na niego alergicznie, miała go za zboczonego 17 ...

  • Uwiedziona przez nianię

    Na imię mi Ania i jestem 39 letnią rozwódką, która ma na wychowaniu 4 letniego synka. Mąż odszedł ode mnie do młodszej kobiety tuż po urodzeniu syna. Dość mocno to ...

  • Powrót autostopem z ogniska.

    Zbliżała się sobota i impreza za miastem na którą miałam iść z moim chłopakiem Danielem. Byliśmy ze sobą już prawie rok i układało nam się całkiem dobrze. Już od ...