Życiowa układanka, część piąta
#szef, #młoda_mężatka, #zdrada, #wyznanie, #ostry_seks Środa, 16 Maj 2018, wieczór – Piotr, muszę ci coś bardzo ważnego powiedzieć… Monika wypowiedziała te słowa ...
#szef, #młoda_mężatka, #zdrada, #wyznanie, #ostry_seks Środa, 16 Maj 2018, wieczór – Piotr, muszę ci coś bardzo ważnego powiedzieć… Monika wypowiedziała te słowa ...
Dwa tygodnie później. Dawid i Ada stali się najbardziej zaskakującą parą, jaką ktokolwiek umiał sobie wyobrazić. W końcu niecodziennie dwoje skłóconych ze sobą od ...
Pewnie nie zgadza wam się osoba która dodała to opowiadanie. Ale to może dlatego iż się nie przedstawiłam. Można powiedzieć iż jestem współautorką serii "Mama ...
Przed przeczytaniem uprzedzam, że to moje pierwsze opowiadanie, więc za wszelkie komentarze będę wdzięczny. Lato, lato wszędzie. Gorąco i parno, więc z grupką ...
Sobotni poranek a raczej południe. Otwieram oczy. Stwierdzam, że znajduję się w swoim pokoju, usiłuję sobie przypomnieć jak właściwie trafiłem do swojego mieszkania ...
Druga w nocy. Ja oczywiście nie mogę spać. Obrabiam właśnie jakiś film erotyczny. Niezła kasa, mało roboty. Sylwia coraz częściej znikała. Nie dawała dawała znaku ...
Call center, taka była moja pierwsza praca, miałem zaledwie 20 lat. Pierwsze pół roku spędziłem raczej niezauważony, ale potem stopniowo zacząłem bratać się ze ...
W takiej sukience wystąpiłam na kolacji u siebie w domu, na którą zaprosiłam pewnego pana. To była chyba trzecia randka z owym jegomościem. Właściwie już wiedziałam ...
Karolina zaczela ze mnie sciagac bluzke od pizamy, wolalam nie protestowac. Jej reka zaczela masowac moje piersi, dlugo nie wytrzymalam tych pieszczot i cichutko jeknelam. To byl ...
Czas się zatrzymał w chwili, kiedy on wszedł do mojego pokoju. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że w tamtym momencie zaspokajałam się klęcząc na łóżku ...
Zaczynało być ciekawie. Przypomniałam sobie zasadę którą wpoił mi John. Usiadłam na łóżku i powiedziałam mu mentorskim tonem: - Możesz robić co chcesz i jak chcesz ...
Spałam głębokim snem w swoim pokoju w internacie. Ostatni tydzień był koszmarny. Głównie z powodu kulminacji testów i kartkówek, które spędzały mi sen z powiek ...
Kiedy wyjechałem ponownie na drogę, zerknąłem na siostrę. Była poważna i zamyślona. Spojrzała w moją stronę i nasze spojrzenia skrzyżowały się. - Adasiu! Chyba ...
Jak zwykle dzień zaczął się ponuro i nie zbyt ciekawie. Wstała o szóstej rano, pochłonięta myślami. Weszła do łazienki. Obmyła swoją twarz, popatrzyła do lustra ...