Erotyczne - str 121

  • Wakacje z Kuzynką

    Nareście wyczekiwane wakacje, super będe mógł się spotkać z kuzynką której nie widziałem już od paru lat. Miała na Imie Kinga, kończyła właśnie 2 klase Liceum ...

  • Zemsta cz. 1

    Obudziło mnie słońce wpadające przez moje okno. Zerwałam się z łóżka jak poparzona. -Cholera - przeklinam pod nosem - znowu zaspałam. Była już 9:20, miałam lekcje na ...

  • Julka (ciąg dalszy)

    Lato minęło i wakacje się skończyły. Jula wróciła do domu. Mijały miesiące rozłąki, zbliżały się ferie zimowe. Postanowiłem ze zabiorę ją w góry. Śnieg pokrył ...

  • Kolacja

    Tydzień przed Bożym Narodzeniem razem ze swoją dziewczyną Martą miałem spędzić wieczór i zjeść romantyczną kolację. Przyjechałem nieco wcześniej, aby pomóc w ...

  • Nienawidzę Cię! (cd. cz. 2)

    Paweł kiedy wracał do domu kupił po drodze kilkanaście piw. Wszedł do domu i włożył je do lodówki. Położył się na kanapie przed telewizorem i sączył piwo patrząc ...

  • Zaskoczył mnie w domu

    To było tydzień temu. Wracałam z pracy do domu gdzie nie miało być nikogo. Kiedy przeszłam przez bramkę to poczułam dziwny dreszcz. Podeszłam do drzwi, otworzyłam je i ...

  • Lawendowe wakacje w Toskanii, cz. 3

    Obudziła mnie bryza morska wpadająca przez otwarte okno. Dimitriev zapomniał je zamknąć. Zasnął, zmęczony jak ja. To było takie pozytywne zmęczenie. Wczoraj przeżyłam ...

  • Nie udane sprzątanie.

    Sprzątasz. Ja postanawiam zrobić Ci psikusa. Robię trochę bałaganu w sypialni i wołam Cię że coś tu jest nie tak. Zdenerwowany wpadasz do pokoju i patrzysz ...

  • Lawendowe wakacje w Toskanii, cz. 1

    Gorąco polecam słuchania go podczas czytania :-) To moje drugie opowiadanie. Mam nadzieję, że "Szmaragdowe sny" zyskały uznanie w Waszych oczach. Na te wakacje ...

  • Czasem pobudki nie są takie złe

    Spałam głębokim snem w swoim pokoju w internacie. Ostatni tydzień był koszmarny. Głównie z powodu kulminacji testów i kartkówek, które spędzały mi sen z powiek ...

  • Spór terytorialny

    Ubiegłe lato było delikatnie mówiąc piekielnie gorące. Słońce, niemalże nieustannie zalewało ludzkość niewyobrażalnym wręcz żarem. Miałem jednak swój mały azyl w ...

  • Dzikość

    Wjeżdżając windą ściskała mocno klucze, chciała mu zrobić niezapowiedzianą niespodziankę. Ten wyjazd służbowy był za długi – pomyślała przekręcając kluczami ...

  • Dzień w pracy cz. II

    Byłem tak podniecony rozmową na czacie w pracy, że nie wiedziałem co mam ze sobą zrobić w domu. Gdy nadszedł wieczór szybko wskoczyłem do łóżka myśląc o Małej Mi ...