Erotyczne - str 120

  • Siostrzenica Nina

    Podczas letniego urlopu, postanowiłem odwiedzić dawno niewidzianą, starszą siostrę Annę, która mieszkała w Juracie, na Helu. Była wdową po kapitanie żeglugi wielkiej ...

  • Sebastian

    Właśnie kończył się rok szkolny i szykowały się największe imprezy. Miałam wtedy 17 lat i kończyłam 2 klasę technikum samochodowego. Długie szczupłe nogi, płaski ...

  • On, seks i miłość

    Tego lata nie miałam zbytnio ochoty na wychodzenie z domu. Mój młodszy o 2 lata brat Arek ciągle siedział przed komputerem a miał już 17 lat, zaś starszy o 4 lata Michał ...

  • Roksana

    Mam na imię Marcin i mam 21 lat.Moja siostra Roksana ma 19 lat.Ma długie sięgające prawie do pasa blond włosy, niebieskie oczy, duże piersi i przepięknie zgrabne opalone ...

  • Podwodna przygoda

    Jestem drobniutka blondynka o kraglej pupci, duzych niebieskich oczach i śnieznobialych zebach. Codziennie rano, przed zajeciami w szkole chodze na basen. Naogol jestem tylko ja ...

  • Idealne trafienie w oczekiwania

    Jesteśmy u ciebie. Podchodzisz wolno do mnie. Patrzysz przez cały czas w oczy. Przyciągasz mnie do siebie i delikatnie całujesz w usta. Następnie schodzisz niżej. Na szyję ...

  • Internetowa znajomość I - nieznajoma

    Wyszedłem z hali. Zimny powiem powietrza szybko mnie poinformował, że jestem cały spocony. Jedyną suchą częścią mojej garderoby były glany. Jednak opłacało się ...

  • Nie znośny czajnik...

    Jak zwykle dzień zaczął się ponuro i nie zbyt ciekawie. Wstała o szóstej rano, pochłonięta myślami. Weszła do łazienki. Obmyła swoją twarz, popatrzyła do lustra ...

  • Dziurawa Dupa...

    Od 3 lat chodzę z Kaśką, jestem spełnieniem moich najskrytszych marzeń i snów, starałem się o nią bardzo długo, z nadzieją że gdy ją zdobędę będzie to ta jedyna na ...

  • Sex w szkolnej ubikacji cz. 2

    - Przestań! - nie mogłem pozwolić, aby tak na mnie działała. - To wyjdź. Czy ktoś Cię trzyma ? Cholera jasna...odwróciłem się z taka szybkością o jaką sam siebie nie ...

  • Ambulans

    Andrew Boock Ambulans Marta stawiała ostrożnie stopy na zniszczonym poboczu drogi prowadzącej do jej domu. W duchu przeklinała rodziców, że wyprowadzili się z centrum na ...

  • Upiłeś się... (ciąg dalszy 2)

    Parę dni po wszystkim co zaszło między mną a Sarą. Postanowiłem że lepiej będzie jeśli nie będę się spotykać z Sarą. Była starsza, czułem się głupio będąc z ...

  • Sprzedany. (ciąg dalszy)

    Drugiego dnia po tym jak sprzedałem się obcej mi osobie, nie miałem ochoty wstać. Złapałem totalnego doła, nie chciałem nigdzie wychodzić i z nikim się spotykać ...