Erotyczne - str 113

  • Mama kolegi

    Od najmłodszych lat przyjaźnimy się z kolegą Dawidem ja mam na imię Piotrek, gdy zaczęliśmy dojrzewać coraz bardziej opowiadaliśmy o naszych fantazjach z kobietami bardzo ...

  • To nie koniec! cz. 7

    Otworzyłam oczy, słońce mocno świeciło. Przekręciłam głowę, żeby spojrzeć na zegarek. 13:36 – ale jest późno. Byłam wyspana i zrelaksowana, a jeszcze dwa dni temu ...

  • Cudowne chwile z nim

    Razem z moim chłopakiem przyjechaliśmy do mnie do domu. Chata była pusta, więc poszliśmy do pokoju i zaczęliśmy oglądać TV. Nagle mój chłopak wziął mnie na siebie ...

  • W pułapce rozkoszy 2 - Dawna przyjaźń

    3 dni później wróciłem do szkoły z niesamowitym zapałem. Chyba jeszcze nigdy nie cieszyłem się na wieść, że spędzę najbliższe 7 godzin na użeraniu się z ...

  • Najemnik cz. 11

    Kąpiel przybrała już formę rytuału. Kiedyś wykorzystywano do tego panny łaziebne, a jak mnie nazwać? Pan łaziebny? Czy może po prostu sługa? W tym momencie to chyba ...

  • Bieszczadzki rytuał

    W SKRÓCIE: Siedemnastoletni Niedamir ucieka ze swojej rodzinnej wioski w Bieszczadach, gdzie jego rodzie byli niewolnikami. Trafia do Grodu Bdzigosta, gdzie opieką otaczają go ...

  • Przypadek Michała cz.XI

    **** Czas płynie nieubłaganie. Ani się obejrzałem i minęła połowa listopada. Przez ten czas nic z Wiktorią nie wskóraliśmy w sprawie Anity Grześkowiak i wybranych przez ...

  • Godzina wychowawcza cz. 2

    Więc dziewczynki... widzę ze przekraczacie znacznie poza materiał-powiedziała Monika, wyjmując 2 paczki prezerwatyw. -macie i dobrze się bawcie. -Pani profesor, ja nie ...

  • Masaż z koleżanką

    Cześć nazywam się Arek, mam 17 lat, 185 cm wzrostu, blond włosy i ciemnozielone oczy. Od młodości trenuję piłkę nożną i to jej zawdzięczam moje wysportowane ciało. Do ...

  • Mój On

    Spotkaliśmy się jak zwykle w umówionym miejscu, szybkie buzi i na mieszkanie, tym razem był strasznie dziki, bardziej niż zwykle, mało mi sukienki nie porwał, pierwszy raz ...

  • Głód cz. 9

    Niespokojnie nasłuchiwała pod drzwiami. Karczma pogrążała się we śnie, a gospodarz podliczał zysk. Jego niewolnicy składali meldunki dotyczące klientów. Laima ...

  • Grzeczna suka

    Leżałam na łóżku z zakneblowanymi ustami i zakrytymi oczami. Czułam jak twój nabrzmiały i mokry od soków penis dotyka czasami moich policzków, które chętnie by się ...

  • List do redakcji

    Droga redakcjo Eroshion. Chciałam opowiedzieć moją historię która wydarzyła się jakiś czas temu. Mam na imię Olga, lat 23 pochodzę z Rosji , jestem modelką jednej z ...

  • Moja Ewa cz.42 (Szwecja)

    W sobotę po śniadaniu udaliśmy się z Elizą obejrzeć Karlshamn, bardzo ładne miasteczko wiele domków wakacyjnych i pól namiotowych nad morzem. Samochód Eliza zaparkowała ...