Pani Dwóch Krajów cz. 36
LXVIII Do Memfis przybyli po kolejnych dwóch dniach spiesznej jazdy. Podczas ich pobytu na pustyni Rzeka zaczęła opadać i woda odsłaniała kolejne, rozległa pola pokryte ...
LXVIII Do Memfis przybyli po kolejnych dwóch dniach spiesznej jazdy. Podczas ich pobytu na pustyni Rzeka zaczęła opadać i woda odsłaniała kolejne, rozległa pola pokryte ...
Możecie mi wierzyć, lub nie, ale ta historia wydarzyła się naprawdę. Dawno temu spisałem ją dla siebie, żeby wspomnienia się nie zatarły. Jestem wciąż tak samo ...
Ta noc w klubie "Fanatic” miała być dla Przemka kolejną, udaną akcją. Siedział razem ze znajomymi przy jednym ze stolików na tarasie. Co jakiś czas spoglądał na ...
Wakacyjna przygoda cz.12 Staś leżał na swoim łóżku. Otworzył ciężkie jak kilogram gwoździ powieki, i spojrzał na swój pokój. Wszędzie wkoło walały się opakowania ...
**** W życiu piękne są tylko chwile. Klasyka. Mnożenie ich jest receptą na coś zbliżonego do szczęścia. Dzięki niespotykanemu darowi wspaniałych momentów w ostatnim ...
Cześć jestem dziewczyną bliższych danych nie będę podawać bo to nie istotne. Czytałam tu wiele opowiadań i jak się domyślam to większość z nich to bajki. Jednak ja ...
Długi weekend majowy. Towarzystwo się rozjechało do domów. Zostałyśmy z Magdą same. Nasz wyjazd do rodzinki ze względu na pracę był niestety niemożliwy. Ktoś musi ...
Łzy rozmazały cały świat wokół ciebie, aż wszystko zniknęło… Zostałaś tylko ty, i przerażająco silny ból w twojej klatce piersiowej. Nagle poczułaś miłe ciepło ...
Byli już po kursach, wracali do apartamentu po długim i nużącym wykładzie. Pani Anita w milczeniu otworzyła drzwi do ich chwilowego lokum. Nie podnosił jednak wzroku ...
RÓŻNE RODZAJE MIŁOŚCI... JERZY Nadszedł sierpień. Anna, po rejsie z synem, wróciła do pracy. Marka wysłała z Klarą i jej dziadkami w Bieszczady. Samotne wieczory ...
Podczas letniego urlopu, postanowiłem odwiedzić dawno niewidzianą, starszą siostrę Annę, która mieszkała w Juracie, na Helu. Była wdową po kapitanie żeglugi wielkiej ...
Rano Karol obudził się w pustym łóżku. Nie czuł zdziwienia, codziennie o poranku był sam. Pomyślał, że w nocy jego kochanka po prostu wyszła, jak wszystkie. Ale nie, to ...
To co Henryk zaczął swoim wodzem, Wojtek szybko dokończył umiejętnościami oralnymi. Z daleka wydawało mi się, że również wwiercił się paluszkiem w dupcię i to z ...
Na wstępie muszę - a nawet i chcę - się nieskromnie pochwalić, że oryginalne opowiadanie wygrało „Bitwę na miłość w czasie zarazy” na Najlepszej Erotyce, natomiast ...