Inni - część 5
Maja usiadła przy barze i zamówiła sobie drinka. Dostała wychodne od męża i postanowiła się specjalnie nie oszczędzać. Poza tym miała mocną głowę, po studenckich ...
Maja usiadła przy barze i zamówiła sobie drinka. Dostała wychodne od męża i postanowiła się specjalnie nie oszczędzać. Poza tym miała mocną głowę, po studenckich ...
Tamtego ranka już na nic więcej nie pozwoliłam Mateuszowi. Ale w kolejnych dniach niemal nieustannie wracałam myślami do tamtych chwil. Tymczasem chłopiec autentycznie ...
... bała się, że jednak za późno wyjechała z firmy... nie mogła jednak przyspieszyć... na drodze wciąż leżał śnieg, ujeżdżony śnieg... . Złościła się... nie ...
LXIII Świetlista Pani nie opuszczała namiotu przez dłuższy czas. W zapadającym szybko zmroku żołnierze krzątali się, wykonując rozkazy Harfana i Temara, albo po prostu ...
Na chwiejnych nogach szłam w kierunku łazienki. Musiałam doprowadzić się do porządku przed jego przybyciem. Nie mogłam dopuścić, aby zobaczył mnie w takim stanie. Moje ...
– Tak się cieszę, że wróciłaś. – Szef obrzucił mnie promiennym uśmiechem. – I to w swojej szczytowej formie, jak widzę. – Nie zamierzam już nigdy z niej ...
Mam na imię Ola i mam naście lat. Pewnego dnia siedziałam na gg i nagle ktoś do mnie napisał:: Cześć mam 18 lat i nazywam się Przemek... odpisałam mu i zaczęliśmy ...
Kiedy miałem 16 lat, do sąsiedniego budynku przeprowadziła się młoda dziewczyna, na oko 22, może 23 lata. Z miejsca mi się spodobała, ze względu na uderzające ...
Michał szedł korytarzem szkolnym, który zdawał się nie mieć końca. Dłużył się i dłużył, a co najdziwniejsze, nie było na nim żywej duszy. U chłopaka wzrastał ...
Nasza pani - historyczka, która zwie się zgrabnie - Marta, elegancka - tu spódniczka, tu szpileczki, grzechu warta! kiedy sunie korytarzem, patrzym na nią się na chama ...
Ubiegłoroczny Sylwester zapowiadał się bardzo ciekawie. Wraz z żoną zostaliśmy zaproszeni do znajomych na domówkę. Jako, że oboje mieliśmy wolny dzień przygotowania ...
To jest ten dzień. Za oknem biały puch, okrywający dosłownie wszystko, co napotka. Przyjemne dla oka zjawisko padającego śniegu, było doskonałym pejzarzem ...
Finał realizacji programu zbliżał się wielkimi krokami. Rolnik Janusz miał nazajutrz zdecydować, która z kobiet będzie miała szansę zostać jego żoną. Górnolotny ...
Postanowiłam poznać okolicę hotelu. Wybrałam się na spacer po parku i ogrodach. Założyłam w tym celu cieniutką bluzeczkę, ale niestety zapomniałam założyć stanika… ...