Erotyczne - str 105

  • Nienawidzę Cię! (cd. cz. 2)

    Paweł kiedy wracał do domu kupił po drodze kilkanaście piw. Wszedł do domu i włożył je do lodówki. Położył się na kanapie przed telewizorem i sączył piwo patrząc ...

  • Uratuj mnie 12

    Stefano stanął przed drzwiami gabinetu psychologicznego i odetchnął głęboko. Od ostatniej wizyty w podobnym przybytku minęło ponad dziesięć lat... nawet dwanaście! No ...

  • Trochę z mojego życia

    Pojechaliśmy na wspaniałe wakacje, dwa tygodnie nad jeziorem tylko z najbliższymi przyjaciółmi. Były wyjątkowe, bo tym razem pojechałem bez rodziców. Nie wiem jak ...

  • Wiktor

    Po ostatniej kłótni z Martą powinienem się czuć winny, ale jest inaczej. Jestem mocno wkurwiony jej podejściem do całej sytuacji. No dobra, może i zawiniłem, może ...

  • Ciąża cz. 1

    To moje pierwsze opowiadania erotyczne, więc byłabym wdzięczna za szczere komentarze. Miłego czytania. Pozostawiona sama sobie, odrzucona przez rodzinę na którą tak bardzo ...

  • Przyjemny wieczór

    Jest wieczór. Jemy kolację, którą przygotowałeś. Jesteś jakiś cichy, zmieszany. -Co się stało?- Pytam Spojrzałeś na mnie i lekko się uśmiechnąłeś. Znam to, znam ...

  • Najemnik cz. 6

    Cały wczorajszy romantyzm prysł wraz z dźwiękiem budzika. Jak każdego ranka, przyjaciel wstał wcześniej, chciałem pomóc mu więc w podjętym trudzie. Przytuliłem się ...

  • „Co to to nie!” – część 47 i 48

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 47 Lidia Ubrana w kreację zakupioną przez Mańka oraz szpilki z czerwonym obcasem, wychodzę z Berlingo ...

  • Oddany Sąsiad

    Zawsze się przygląda gdy uprawiam sex, a ja nigdy nie zasłaniam okna. Podnieca mnie to i chętnie obserwuję jego reakcje. Czasem zadowala się sam, a gdy w jego mieszkaniu ...

  • Kiedy byliśmy bogami III

    2019 - A miłość uprawialiśmy, słuchając Strangers in the night Sinatry… Boże, jaki on miał głos… Przy nim każdy chłopak był tym jedynym - ciocia rozmarzyła się ...

  • To nie miało tak być – "Proszę, strzelaj"

    – Co zamierzasz? – zapytał chłopak, zapinając spodnie. – Z? – Z nową? Co powiesz szefowi? – A co mam powiedzieć? Prawdę. – Będzie problem. Leo nie poniesie ...

  • Łamigłówka boga Enki (XVII)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Dziurawa Dupa...

    Od 3 lat chodzę z Kaśką, jestem spełnieniem moich najskrytszych marzeń i snów, starałem się o nią bardzo długo, z nadzieją że gdy ją zdobędę będzie to ta jedyna na ...

  • Shame on you Granger XV

    Przemyśleniom nie było końca.Tkwiła w jakimś dziwnym impasie przez całe przedpołudnie, gdyż nie potrafiła pojąć jak w tak krótkim czasie mogła aż tak bardzo ...