Obyczajowe - str 31

  • Alles klar - cz.1

    „Jeśli też nie lubisz jajek i chrzanu, pieprzenia o baranku i boisz się wyjść z domu w poniedziałek, to ta propozycja jest właśnie dla Ciebie. W tak zwany Wielki ...

  • John Payne-Rozdział 14

    Ciało dziewczyny leżało tuż obok ratusza z blond włosami rozrzuconymi na boki i twarzą wyrażającą rozpacz, spoglądała pustym wzrokiem w zachmurzone niebo. Kucnąłem ...

  • Damian projektantem mody rozdział 6

    Następnego dnia postanowił, że nie pójdzie do pracy, ponieważ nie chciał się spotkać z Kingą. Leniwie zwlókł się z łóżka i podszedł do skrzyni, w której ...

  • Damian projektantem część 13

    Dom, w którym Kinga była więziona był obdrapany miał powybijane szyby oraz dziurawy dach. Na pierwszy rzut oka wyglądał na opuszczony. Po południu mężczyźni powrócili ...

  • Damian projektantem część 17

    Maurycy to usłyszał i jak strzała do niej podskoczył złapał za gardło i zaczął dusić. Kobieta nie mogła złapać powietrza próbowała rozluźnić jego uścisk, ale on ...

  • Zobaczyć anioła

    Tak naprawdę, nie wiem, kiedy to się wydarzyło. Przed świętami? Możliwe. Pamiętam śnieg, tłumy dzieciaków idących z sankami na pobliską górkę i.... choinkę ...

  • Zakamarki serca

    Poniedziałek, 1 kwietnia 2019 roku. Maciek, po ostentacyjnej odmowie podporządkowania się narzuconemu przez dyrektora schematowi działania, został dyscyplinarnie zwolniony ...

  • Życie w zgodzie z matką naturą rozdział 16

    Wziął szybką kąpiel, po której założył garnitur i szedł na dół, gdzie czekała Violett z Tiną Mężczyzna podszedł do nich i pocałował ją w policzek. — Ślicznie ...

  • Drabble — Dysmorficzne skazy

    Poniedziałek. Pobudka o siódmej rano. Krótka walka ze sobą podczas opuszczania łóżka. Ciążowy brzuch przeszkadzał. Kopnięcie. - Już kochanie dzisiaj wyjdziesz na ...

  • Damian projektantem mody rozdział 8

    — Nie wiedziałem, że masz bibliotekę. — Ja też nie, ale pewna młoda dama dla mnie ją odnalazła. — Jaka młoda dama? Nie mów, że Kinga tam jest. — Idź do ...