Opowiadania - str 234

Czytaj autorskie teksty
  • To ostanie słowo

    Tych kilka chwil, które wywracają do góry nogami życie, sprawiają, że człowiek zaczyna zauważać świat autentyczny, świat takim, jaki jest naprawdę; człowiek czujący ...

  • Koniec

    Odchodzi. Oboje wiedzieliśmy, że ta chwila musiała kiedyś nastąpić. On- szef dużej firmy transportowej, zarabiający dziesięciokrotność mojej pensji, ja- mała, szara ...

  • Ramię

    Wczoraj, przypadkiem otarłam się o męskie, obce ramię. Właściciel pachniał wyjątkowo intrygująco. Przez cały dzień zastanawiałam się, co to za perfumy. Ciężko mnie ...

  • Wszystko co zechcesz- Epilog

    10 lat później Stoję nad nagrobkiem, i wpatruję się w wyryte litery układające się w imię. Uśmiecham się w duchu, na wspomnienie wszystkich cudownych chwili. Kładę ...

  • (Nie)idealni cz.6

    Krystian -Może tym razem zapamiętasz, że kiedy mówię, że kasa ma być do końca miesiąca, to ma być tydzień wcześniej - zaśmiałem się po raz kolejny i jeszcze raz ...

  • Beznadziejna miłość.. cz.9

    Kochani przepraszam z całego serducha :* Niestety miałam problemy z laptopem teraz postaram się dodawać systematycznie tylko muszę wiedzieć czy ktoś to jeszcze czyta ...

  • Przyjaciele bardzo blisko

    Kiedy dowiedziałam się, że dostałam się na mój wymarzony kierunek studiów skakałam z radości, natomiast ta radość ulotniła się wraz z dniem, w którym dowiedziałam ...

  • Coś a może nic

    Czuję, że wiatr zmywa mnie z powierzchni ziemi, jak fala porywająca bezbronną, zapomnianą, szmacianą lalkę. To uczucie towarzyszy mi już od dłuższego czasu, choć staram ...

  • Pomóż mi

    Czasy szkolne, jest to przez nas tak bardzo niedoceniany okres życia. Kto z nas lubił chodzić do szkoły? Na pewno znajdą się tacy, sam o sobie mógłbym powiedzieć że w ...

  • Ten drugi.

    Zawsze gdzieś z boku oglądał moje działania. (Skurwysyn). Wszystko co robiłem był poddawane nieustannej krytyce. Wszystkie moje akcje musiały być idealnie takie jakie ...

  • Stay with me cz.2

    Pov Natalie: Co za kretyn miał mi tylko otworzyć szafkę, a nie dawać wykłady jak mam się zachowywać palant. Stwierdziłam, że udam się pod salę. Wchodząc do niej ...

  • Cel - białowłosa I

    Czułem wyraźny niepokój, gdy zbliżałem się w stronę domu białowłosej. Sam nie wiem, ale nadal nie byłem przekonany, aby to był dobry pomysł. Edwin dzwonił do mnie ...

  • Nie zamierzam liczyć

    Na chwiejnych nogach szłam w kierunku łazienki. Musiałam doprowadzić się do porządku przed jego przybyciem. Nie mogłam dopuścić, aby zobaczył mnie w takim stanie. Moje ...