Opowiadania - str 235

Czytaj autorskie teksty
  • Patryk i Michalina Rozdział 5

    -Co ty robisz ?! Mark !- mężczyzna nie przestawał rozbierał mnie aż do pokoju weszła moja mama. -Hej kochanie wpadłam się pożegnać-mój oprawca sprytnie ukrył się za ...

  • Mała dziewczynka

    'Mała dziewczynka Po świecie swym kroczy Zmyka śliczne Zroszone oczy Modląc się o siłę W szaleństwo popada Rach ciach po rączce I robi się blada' - Ola! ...

  • Napromieniowany.

    Pewnego dnia siedząc w fotelu i oglądając serial zadzwonił do mnie telefon. Odebrałem, to był mój informator. Powiedział, że znalazł opuszczony schron i fajnie by było ...

  • Demon w bloku.

    Pewnego dnia szukając mieszkania znalazłem ogłoszenie o chęci sprzedania za 2500 zł mieszkania 6 pokojowego z kuchnią i łazienką oraz toaletą. Zadzwoniłem na podany ...

  • Jak w niebie || Część 4

    -Mmm.... Widzę, że ktoś na ciebie leci. -prychnęła Wiktoria. - A ja widzę, że ktoś powinien zmienić dilera. -odgryzłam się. - Oj tam, oj tam. Ja po prostu stwierdzam ...

  • Połączeni przez pasję cz.4

    Tak wyobrażam sobie Krzyśka. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Byłem już przy nich, gdy nagle ...

  • Harley [4]

    Promienie słońca delikatnie oświetlały twarz Harley ukazując przy tym każdy drobny aspekt jej twarzy, Simon przyglądał się temu z niekrytą ciekawością. -Mam coś na ...

  • Daj mi siłę cz.4

    Kiedy mężczyźni zbliżyli się, odetchnęłam z ulgą. To tylko trener chłopaków razem z blondynem, którego z pewnością wcześniej spotkałam. Jak on miał na imię? Nie ...

  • Niespodziewane, ale piękne cz1

    Nie lubię się przedstawiać no ale już, niech stracę. Mam na imię Nicola, mam 17 lat, mam zielone oczy. Jestem szatynką o długich lekko podkręconych włosach. Mam 23 ...

  • Federico cz.27 - Ostatnia

    Muzyka China Anne McClain - Night is Young Sara zawiesiła na chwilę głos, spojrzała na mnie. Byłem tak cholernie zestresowany że ledwo co dawałem radę tam wytrzymać ...

  • Historia

    Historia, szkolna zawsze wydawała mi się nudna. Szczerze mówiąc winę za moje odczucia co do niej zrzucił bym na nauczycieli, bo przecież nikt nie zauważa swoich błędów ...

  • Cień #25

    Są piękne. Mogę nimi poruszać. Cieszę się jak dziecko. Nie wiem jak to się dzieje ale gdy chcę żeby ktoś je zobaczył to wtedy on je widzi, a gdy chcę je ukryć to ...

  • Ona - On 3

    Usłyszała, jak wchodzi na jej ziemię, uśmiechnęła się lekko i przeszła przez kościół, po czym usiadła, na rozsypującym się ołtarzu., założyła nogę na nogę ...

  • Gwoździe - Od kiedy jestem? (Prolog)

    ~ Uwaga. Zawarte tu są treści dotyczące w pewnej części homoseksualizmu i środowiska LGBT, niemające być jakąkolwiek propagandą. Są to tylko uczucia głównego ...