Koszykarz cz 12
2 tygodnie później Z Mateuszem układa mi się coraz lepiej, bardzo go kocham. Dzisiaj wybieramy się do kina podobno juź wybrał film, aż się boje co wybierze oby nie ...
2 tygodnie później Z Mateuszem układa mi się coraz lepiej, bardzo go kocham. Dzisiaj wybieramy się do kina podobno juź wybrał film, aż się boje co wybierze oby nie ...
-Kochanie, proszę Cię, chodź na tę imprezę. -Nie... Mówiłam Ci już, że nie lubię imprez, idź sam z Sebastianem, ja naprawdę nie mam ochoty. -Daj się namówić, ten ...
To właśnie ten moment. Bolesny, ale oczywisty. Ostatni raz spoglądam na osobę, którą kocham. Chwila, ale wystarczy, bym odczuła, jakby ktoś smagał mnie batem. Czerwone ...
Andrew Boock Pan i Uczennica Postawny brunet schodził po schodach tarasu patrząc na drżące ciało Judyty, która byłą przełożona przez oparcie metalowego ogrodowego ...
Nie mogłam uwierzyć, że czas płynie tak szybko. Zanim się obejrzałam, urodziłam już Maję i Alana. Później chrzciny. Oczywiście- wizyty rodziny. Jeszcze w tydzień po ...
Asia i Julian właśnie wzięli ślub. Po złożeniu przysięgi małżeńskiej i odebraniu serdecznych życzeń od rodziny i przyjaciół, zostawili oni swoich gości w sali ...
Gdy tak leżałam i ogladalam z dziewczynami film dostalam smsa od siostry, napisała, ze mi zazdrości tego, że ja jestem tu i świetnie się bawię podczas, gdy ona musi ...
W końcu inna para rąk Cię dosięgnie. Złapie, nie chcąc puścić. Czy masz pewność, że to właśnie ta dłoń, która zapewni bezpieczeństwo i spokój duszy? Nigdy nie ...
ROZDZIAŁ 5 Dwa dni spędzone w Karpaczu spowodowały, że Ewa wróciła odmieniona. Była kochana i kochała. Bezgranicznie i do końca. W sobotę, chodząc po Karpaczu, zaszli ...
TAGI: Miłosne/fantasy/erotyzm. W XXI wieku istnieje kraj utrzymany w średniowiecznym stylu bycia, Azef. Nieszczególnie różni się od normalnych miast Europy czy Ameryki. No ...
Wszedłem do klasy i niemalże natychmiast poczułem na sobie ciekawskie spojrzenia kilku osób. Nawet nie wiecie jak mnie to denerwowało! Ugh... Minął już dobry miesiąc, a ...
Chciałam zrzucić z siebie ten cały ciężar. Tak, jak zrzuca się ubranie wieczorem, bądź ściera szminkę. Zamiast tego zmazuję uśmiech. Nikt nie chce słuchać tego, jak ...
-Słucham? -powiedziała oschle. -Cześć. Proszę, wyjdź na balkon. Tylko ubierz się ciepło, bo jest zimno.-w słuchawce usłyszała znany jej męski głos. Nie zwlekając ...
Wtorek, 29.09.'15r. Zwyczajna dziewczyna-Kinga w ten dzień obchodziła swoje 13-ste urodziny. Jak każda nastolatka miała swojego idola- Youtubera mającego 767k ...