Opowiadania - str 239

Czytaj autorskie teksty
  • Ja razy 2 i moje życie cz.2

    Nie miałam weny mam nadzieję że się spodoba jeśli nie to przepraszam że zawiodłam komentujcie :**** Przez pozostałe dni i weekend rozpakowywaliśmy się. Minęło dopiero ...

  • Miłosna Przygoda

    Dziewczynę nie bardzo lubili w szkole, była niezbyt ładna ale bardzo miła, pomocna, śmieli się z niej, ale ona tym się nie przejmowała. Dobrze się uczyła, było wzorową ...

  • Szalony wypad na żagle

    Rok dwa tysiące siódmy, początek lipca, sobota godzina szósta rano, jadę do Rucianego-Nidy na żagle. Nareszcie po kilkunastu latach mogę wejść na pokład żaglówki. Mój ...

  • Wrócę nad ranem

    Podeszłam do lustra i jeszcze raz sprawdziłam czy wszystko jest na swoim miejscu. Oczywiście brakowało cycków, ale przyzwyczajona do tego widoku zlustrowałam resztę ...

  • Magiczny Strumyk #1

    Witaj, mam na imię Eliza i mam 12 lat. Opowiem wam moją historie. Mam 1 siostrę o imieniu Ola, jest moją bliźniaczką. Mieszkamy razem z mamą, tatą i babcią. Pewnego razu ...

  • Córka mafii cz. 2

    Więzienie dla kobiet, Santa Marta, 21 czerwca 2010 Kiedy Marcos Hernandez skończył mówić spojrzał uważnie na siedzącą naprzeciw niego dziewczynę, ubraną w ...

  • Dzień 1

    Macie lub mieliście taki stan w życiu, że po prostu dusiliście się w swoim ciele, pokoju bądź mieście ? Czy rzeczywistość was po prostu przerażała ? Każdy człowiek ...

  • Ona i on, seksem rozpaleni...

    Zapalone świece w pokoju dawały klimat zmysłowości. Dźwięki muzyki ilustrowały jej ich taniec. Spokojny, delikatny, taniec ocierających się ciał, łączących się ...

  • Zbiorowy gwałt na nastoletniej Laurze

    Ostrzegam, że tekst zawiera treści wulgarne oraz brutalne. Tytuł wyraźnie zapowiada o czym jest to opowiadanie, wiec jeśli czujesz, ze nie jest ono w Twoim typie; nie ...

  • Nowa w szkole cz. 8

    * 2 dni później * Cały weekend spędziłam z Remkiem. Albo byliśmy w kinie albo w parku lub cały czas oglądaliśmy filmy. Obudziłam się dzisiaj o 5:27, nie mogłam spać ...

  • NOCNY GOŚĆ

    Szczęk otwieranego zamka w mroku nocy upewnił go, że nie zamknęła drzwi. Westchnął z ulgą. Pomimo, iż nigdy mu nie odmawiała, poczuł się lepiej gdy usłyszał owy ...

  • Kino i seks

    Pamiętam jak kiedyś w jesienne czwartki chodziliśmy do kina na późne seanse jakiegoś głupiego filmu by móc pieprzyć się w ciemnościach, ta nutka perwersji, że akurat ...

  • Będąc cieniem

    Chciałem dotknąć jej twarzy, choć ten ostatni raz. Wiatr dmuchnął gwałtownie, odsłaniając jej szyję i kark. Zawsze czułem, jak jej skóra nagrzewała się pod wpływem ...

  • Szczęście

    Wiem, że czekacie na, , Głupią miłość", ale na razie coś innego ;) _________________________________________________ Nie chce być dorosła. Każdy w moim wieku już w ...