Opowiadania - str 240

Czytaj autorskie teksty
  • The Power Of Love cz.2

    2. Wróciłem do domu czując dreszcze na całym ciele. Co to u diaska było? Robert, jesteś doświadczonym, poważnym facetem, zbierz się do kupy. Ta wariatka mogła mnie ...

  • Eye of Lore cz. III

    Obudziłem się w pokoju panienki, musiała mnie przenieść za pomocą magii do jej pokoju.. Oh, jak wstyd mi było że zemdlałem akurat przed tą osobą. Najpierw ją ...

  • MILF

    Zaproszenie od dwóch młodych chłopaków na portalu społecznościowym kompletnie mnie zaskoczyło. Obydwoje mieli po dwadzieścia dwa lata, podobno byli zbyt inteligentni jak ...

  • Ławka

    Był kolejny ciepły dzień, niby nic nowego, ale Ona właśnie dzisiaj ugadała się na coś więcej z nieznajomym. Od czterech dni nie funkcjonowała normalnie. Wiele zwykłych ...

  • Patron Pokoju

    KOPIOWANIE ZAKAZANE Pani Hilda zasiadła właśnie przed telewizorem i przełączyła na program, na którym leciał jej ulubiony serial. Z wielkim zainteresowaniem śledziła ...

  • Romeo i Julia - inne zakończenie

    KOPIOWANIE ZAKAZANE Julia niepewnie otworzyła oczy. Wciąż leżała w grobowcu. Mikstura przestała działać. Rozejrzała się, ale ku swojemu zdziwieniu nigdzie nie ...

  • Impreza.

    Otworzyłam powoli oczy a moje nozdrza zaatakował ostry smród alkoholu, marihuany i papierosów. Powoli uniosłam głowę rozglądając się na boki. Obok mnie leżał jakiś ...

  • Czuje się jak zero.

    Czy byłaś w sytuacji, w której nie wiedziałaś co robić? Nie mogłaś znaleźć sobie miejsca, chodziłaś w te i we wte, chciało Ci się płakać? Ja tak mam od dłuższego ...

  • Panna X (12)

    Panna X. (12) Gdy zdołała wystawić głowę nad powierzchnię. Znowu paliło się światło. Tak zwyczajnie, jakby je włączył ktoś przed wejściem. I faktycznie usłyszała ...

  • Marzę o obciąganiu

    Nie jestem gejem i nigdy nie byłem. Od zawsze podobały mi się wyłącznie kobiety, a do facetów nie czułem zupełnie nic. Trochę zaszokowało mnie wobec tego, że w pewnym ...

  • NFZ Nieuniknione Fiasko Zdrowia

    Zachę­cona slo­ga­nem NFZ… " Tylko pokaż nam gwó­źdź, a my Ci go przy­bi­jemy do trumny”. Wybra­łam się do pań­stwo­wej pla­cówki na kon­sul­ta­cję ...

  • Mama płacze

    – Niech to jasna cho­lera! – zaklął star­szy poste­run­kowy Kor­czak. – Co ja tu robię?! Rozej­rzał się po skrom­nie urzą­dzo­nym komi­sa­ria­cie ...

  • Gacioman

    ”Hej, hej Gacio­man! Ty to lubisz, ja to wiem! On do łóżeczka biec już musi! By poło­żyć się na mamusi podusi! „ – Aaaaa! – nocną ciszę prze­rwał krzyk ...