Opowiadania - str 241

Czytaj autorskie teksty
  • Demon

    Pochłania mnie. On mnie pochłania. Zagłębiam się w nim coraz bardziej. Przeraża mnie to. Jeśli to sen chcę się obudzić. Dotyk mokrych warg wręcz wgryzających się w ...

  • DZIEWCZYNA Z MIASTA KOZIOŁKÓW

    Po kilku godzinach jazdy pociągiem nareszcie zbliżał się do celu swojej podroży. Znudzony w wagonie kolejowym, pomiędzy chwilami oglądania uciekającego świata, zerkał na ...

  • Moja laska chce kobiety...

    Kiedy poznałem Ole, od razu mi oświadczyła, że jest bi, i, że jeśli chcę z nią być, będę musiał od czasu do czasu, tolerować jej skoki na boki z kobietami ...

  • Hikikomori V

    Mira zatrzymała się przed osiedlem złożonym z kilku wieżowców. W każdym oknie świeciło się światło, przez co, budynki wyglądały jakby jarzyły się na złoto ...

  • Mój Anioł Stróż cz.19 - Ostatnia

    Kupiliśmy małe mieszkanko na obrzeżach miasta. Okolica ciekawa, mieszkanie przytulne, ale co najważniejsze dwa domy od mieszkania mamy. Rodzice rozstali się. Mama spakowała ...

  • Zacząć wszystko od początku cz.27- Ostatnia

    Kochani wszystko co dobre kiedyś się kończy, więc i my doczekaliśmy się końca tej historii. Nie wiem, czy ktoś z Was, ale ja na pewno będę tęsknić za Beth i Robertem ...

  • Nudne ogłoszenie - część 2

    W sypialni zapaliła lekkie światło. Żyrandol rozświetlał nieduże pomieszczenie z duża szafą, wielkim łóżkiem i błękitnymi ścianami. Po pokoju było porozrzucanych ...

  • Studentka w potrzebie

    "Zachciało mi się tych studiów zaocznych!" pomyślał Jakub podczas kolejnego kwadransa stania w korkach w drodze do pewnego większego miasta. Idealne zajęcie na ...

  • Pociąg

    Pusty peron. Czerwona walizka. Odliczam czas. Jeszcze jedno, szybkie spojrzenie na zegarek. Pięć minut. Niewiele. Zostawiam w tyle wszystko. Miasto, do którego od zawsze byłam ...

  • Żorek Historia Prawdziwa

    „Człowiek nigdy nie jest za stary na historię, mówi do Billa. Mężczyzna i chłopiec, dziewczyna i kobieta; żyjemy dla nich. A historie takie jak ta żyją dla nas” ...

  • Moja

    Rozłożyłam ręce, czując, jak wiatr prześlizgiwał się przez moje palce. Łaskotał. Uśmiechnęłam się, choć zamknięte oczy nie pozwalały zobaczyć niczego innego ...

  • Kazirodczy Kazimierz

    Pan Zdzisiu mieszkał na ubogiej, polskiej wsi. Miał po ojcu skrawek pola, którego uprawą się zajmował, by mieć za co żyć. Nie przynosiło to zbyt dużych zysków i pan ...

  • Brzydkie kaczątko

    Ten dom od dawna wydawał się dziwny. Pamiętam, ten specyficzny wygląd miał się zupełnie nijak do otaczających go dokoła perfekcyjnych budowli. Brzydkie kaczątko pośród ...

  • Brama~

    Brama otworzyła się gwałtownie. Oślepiła mnie jasność. Zmrużyłam powieki, czując, jak serce wyrywało się z piersi. Pamiętam tę tęsknotę wypełniająca po brzegi ...