Opowiadania - str 244

Czytaj autorskie teksty
  • Logika trójkątna

    Bieg na 200 metrów z przeszkodami nigdy nie był ulubioną dyscypliną sportową Eweliny. Szczególnie, gdy miała na sobie zwiewną mini, nosiła szpilki, meta była w autobusie ...

  • Polacy i rasizm cz 3

    Temat emigracji jest tak złożony że trudno będzie znaleźć rozwiązanie pośrednie tzn. takie które będzie zadowalać obie strony konfliktu. Konflikt jest ten głównie ...

  • Polacy i rasizm

    Coraz czesciej pojawia sie w mediach problem imigrantow. Coraz wieksza liczba ludzi ktorzy uciekaja przed wojna , bieda i przesladowaniami przemieszcza sie do Europy zachodniej ...

  • Pasja drogą do miłości-cz.1

    Kamila _________________ Nowe miasto, nowa szkoła, nowi znajomi. Trudno było wszystko zostawić w Poznaniu i się przeprowadzić. Obecnie mieszkam w Warszawie. Moja babcia ...

  • Po zachodzie słońca

    Warszawa. Lipiec 2014 Majka przeciągnęła się z przyjemnością. Tego właśnie potrzebowała, wygodnego łóżka! Przymknęła oczy. Dziś na pewno będzie spała spokojnie ...

  • Z życia galerianki cz.5 OSTATNIA

    Po tym jak dowiedziałam się, że jednak nie jestem w ciąży, spytałam Marka czy pójdzie ze mną na spacer. Zgodził się. Ubrałam się ciepło, bo na dworze było dosyć ...

  • Głupia miłość 4

    Promienie słoneczne nie miały w planie dać mi spokojnie spać. Zaczęłam się kręcić po całym łóżku w poszukiwaniu cienia, ale one były wszędzie. Aż w końcu ...

  • Shayia VIII

    Otworzyłem oczy, stałem na środku pokoju, w którym nigdy wcześniej nie byłem. Obok mnie stała Shayia. Przede mną stało ogromne, bogato zdobione biurko z ciemnego drewna ...

  • Koło

    Weszło kilku - milczących, zamyślonych nieznajomych. Ja siedziałem w tym czasie w jadalni. Nie słyszałem żeby ktoś pukał czy dzwonił. Po prostu weszli jak do siebie ...

  • Pierwsza dominacja

    Stoję pośrodku sali sama, ubrana według ścisłych wskazówek, niepewnie rozglądając się dookoła. Ręce mi sie trzęsą, żołądek ściska ze zdenerwowania, a majtki toną ...

  • Akcja "Garaż"

    Historia, którą opisuję wydarzyła się w realu. Mam nadzieję, że Wam spodoba się tak jak mnie. Kilka lat temu w związku z pracą zamieszkałem przez dłuższy czas w ...

  • Wymiana małżeńska 2

    Nasze życie seksualne z Moniczką stało się bardzo bujne. Można nawet rzec że wymarzone. Przy każdej z okazji naszych spotkań z Krzysiem i Agatą wymienialiśmy się ...

  • Jak to kiedyś bywało

    Cześć, mam na imię Monika i mam obecnie 32 lata. To opowiadanie będzie troszeczkę inne niż powinno. Będzie na zasadzie wyznania, zrzucenia z siebie ciężaru. Opowiem Wam ...

  • Bez Wyjścia 5

    W swoim życiu doświadczyłam już chyba wszystkiego. Jednak najgorsze miało przyjść. Mijały dni, tygodnie, miesiące, a ja nadal byłam na usługach swojego szefa ...