Opowiadania - str 242

Czytaj autorskie teksty
  • Rachel cz.39

    Koszmary pojawiające się w mojej głowie podczas snu jeszcze bardziej pogorszyły mój nastrój. Wieczne obawy odbijające się w mojej głowie nie pozwalają normalnie ...

  • Dzień z życia korporacyjnego szczura

    Życie w korporacji ma swoje dobre i złe strony. Praca w wyznaczonych godzinach, minimum odpowiedzialności i fantastyczne towarzystwo walczyły na równi z monotonią, brakiem ...

  • Prelude

    Pierwsza część, a zarazem chyba najsłabsza. Jeśli się przyjmie, nie wykluczam publikacji kolejnych. Wszystko zaczęło się od niewinnego przytulenia. Później obdarował ...

  • Tajemnica Mrocznego Lasu cz 10

    Po zaszyciu rany na brzuchu Lary nastolatkę zawieziono na salę obserwacyjną, w której ma spędzić mniej więcej dwa tygodnie. Anna, Emma oraz Will przez całą noc siedzieli ...

  • Pamiętaj

    Boli? To przecież tylko draśnięcie, kochanie. Znam drastyczniejszy sposób na odczuwanie bólu. Opowiem Ci. Znajdź mężczyznę. Najlepiej, żeby był przystojny. Może mieć ...

  • Młodzieżowe Gry cz.2 Koniec

    ROZDZIAŁ I Niecałe 2 tygodnie zleciały bardzo szybko. Dzisiaj miałam jechać na wycieczkę. Marek odwiózł mnie pod szkołę i czule się ze mną pożegnał. W autokarze ...

  • Koleżanka z dawnych lat

    Z pracą u nas w Polsce jak wszyscy wiemy jest niezwykle trudno, więc byłem jednym z wielu którzy wyemigrowali na wyspy by zarobić trochę grosza. Nie planowałem jednak ...

  • Nie Poddawaj się życie cię zaskoczy cz.10

    Oto Kolejna część mam nadzieję że się podoba ;) Miłego czytania ;) Pozdro ;* -Mamo? -Córciu Olek jest w śpiączce. Jego stan jest bardzo poważny lekarze mówią ze nie ...

  • Znaczenie wieczności /prolog

    Na zegarze właśnie wybiła północ. Wszyscy pogrążeni byli w głębokim śnie. Wszyscy, tylko nie Ona. Jedyne czego potrzebowała to samotność. Sięgnęła do szafki obok ...

  • Czy coś z tego będzie? Koniec

    -A jak zareagował na ciąże?-nijak, bo nic nie wie-odezwała się moja podświadomość. W tym momencie ujrzałam Roberta... _____________________________________ Wyraz jego ...

  • Otchłań bezmiaru cz.1

    W pokoju zaczęło migać zielone światło, nie alarmowo, wystarczająco jednak natarczywie by obudzić człowieka. Na koi leżał wysoki mężczyzna, około trzydziestki ...

  • Wizja Kary

    Gdy myślę o karze wymierzonej przez Najpiękniejszą Panią ciarki przechodzą mnie po plecach...Co to będzie...? Czy Pani każe mi zająć się jej stopami? Nie, to za wiele ...

  • (NIE)PRZECIĘTNE ŻYCIE

    W dzisiejszych trudnych i kryzysowych czasach większa część społeczeństwa narzeka na swój poziom życia. Dotyczy to zarówno ludzi wykształconych-magistrów, ale także ...

  • Mazury - deja vu

    Słoneczny czerwcowy dzień. Najlepszy na taką okazję – pomyślała. Przymierzając suknię ślubną zastanawiała się, ile już lat znają się z Adamem. Dziesięć. Kiedy ...