Opowiadania - str 246

Czytaj autorskie teksty
  • Brutalny gwałt analny cz.7

    Poniedziałek, 8:55 Piekąca twarz przypominała komisarzowi o bliższym spotkaniu z maską samochodu, mającym miejsce przed kilkoma minutami. Nie spodziewał się takiej reakcji ...

  • Szczęście we mgle - Cz. 1

    Julka wieczorem myślała o Piotrku (swoim byłym). Siedziała na łóżku i cały czas płakała. Wspominała ich wspólne chwile, te szczęśliwe... Wspominała wesołe ...

  • Panna X. (8-9)

    Jeszcze miała zamknięte oczy, gdy gładziła łóżko. Jakieś inne, milsze. W powietrzu unosił się zapach jej ulubionych kwiatów, frezji, wymieszany z aromatem świeżej ...

  • Dziennik epidemii zombie cz.17

    Tak więc chwilowo wena powróciła, choć na jak długo nie wiem. Z góry mówię, nie wiem kiedy będzie następna część, wszystko zależy od czasu i pomysłow. Miłego ...

  • Błyskawice i grzmoty cz. 3.

    Była sobota. Nie musiałam iść na zajęcia. Nie mogłabym spojrzeć Pawłowi w oczy. Serce bolało mnie strasznie. Nigdy jeszcze nie czułam takiego bólu. Zakochałam się w ...

  • Niebezpieczeństwo Spełnienia Początkiem

    Po co poszłam na tę beznadziejną imprezę? Gdybym wiedziała, że tak będzie, zostałabym w domu, zaszyła się pod ciepłym kocem z gorącą herbatą w moim ulubionym kubku w ...

  • Wakacje cz.16 OSTATNIA

    Stałam początkowo w bezruchu. Gapiłam się tępo na lekarza, a kiedy odszedł wpadłam w histerię. Zaczęłam biegać po szpitalu i krzyczeć. Sonia zadzwoniła po mojego ojca ...

  • Metalowe piekło - II

    Gdy tylko obrady się skończyły, z lustrzanej klatki wyprowadziła mnie para barczystych ochroniarzy. Szybko skierowali mnie do windy. Zaczęłam się w nich intensywnie ...

  • Języczek

    Wchodzę w nią palcem. Penetruję jej jaskinię. Ona nieludzko jęczy. Wkładam drugi i zaczyna się zabawa. Pieprze ją najmocniej jak umiem. Czuję jak cipa zaciska się na ...

  • Nie

    Nie potrafił się powstrzymać, była niesamowicie seksowną kobietą, jej krótka spódniczka niesamowicie podkreślała jej cudowne ksztalty, jej piękne pełne piersi szukały ...

  • Kabina rozkoszy (-6) Przed.

    Spotkanie po latach. Cieszyłam się strasznie na ten wyjazd. Spotkanie ze starymi kumpelami zawsze wnosiło powiew dzikości z przeszłości. Mieliśmy spotkać się parami ...

  • Czego sam chcę? - Rozstanie i tęsknota - Cz.4

    Nie wiedzieć czemu ale gdy Julia zdobyła pracę to między mną, a nią zaczęło się coraz mniej układać. Przestaliśmy rozmawiać, ona przestała mi mówić o swoich ...

  • Navka

    W dzieciństwie każdy z nas miał swoje dziwne zabawy, które teraz uważa za głupie i bezsensowne. Jedni udawali, że ich żołnierzyki są prawdziwe, a drudzy mieli swoich ...