Opowiadania - str 238

Czytaj autorskie teksty
  • Wyścig po miłość cz.8

    *** oczami Oliwki*** Nie mogłam wstać bo motor przygniatał mi nogi a nie miałam siły go podnieść. Czułam że krew mi leci z wargi i łuku brwiowego. W moich oczach ...

  • BIUROWA POMOC

    Opowiadanie sprzed roku Ponownie wpadł jej ten głupi pomysł. Bała się, że ktoś ją nakryje, ale chęć zaspokojenia siebie zwyciężyła. Pomału jej ręka powędrowała ...

  • The last meeting cz. 6

    Było bardzo gorąco. Przypomniało jej się, że zgubiła bilet. Od razu wzięła się za poszukiwania. Nie trwało to jednak długo. Znalazła go w plecaku. Następnie poszła ...

  • Jedna z nocy

    UWAGA! To nie dla każdego, opowiadanie oparte na smutku.. Stój!- krzyknęła, przerażona biegnąc w jego kierunku - nie rób tego. proszę! On siedział na skraju starego mostu ...

  • Sebastian i siostra kolegi

    Pewnego wczesnego, sobotniego popołudnia, dwudziestoparoletni onanista imieniem Sebastian, zabijał czas grając na komputerze. Niecierpliwie czekał na wieczór, ponieważ miał ...

  • Noc z bratem cz.1

    Cześć mam na imię Ola mam 16 lat jestem drobno zbudowaną dziewczyną niecałe 160, niewielkie piersi, płaski brzuch i w końcu mój wielki atut ślicznie wyrzeźbiony ...

  • Tylko Ty cz. 5

    ***Miesiąc później *** Mężczyzna leży teraz na swoim łóżku. Obok niego śpi niebieskooka blondynka. Zastanawia się co ona tu robi. Na jej miejscu powinna być Marcela ...

  • Kogo widzę?

    ”Kogo widzę?” To wyma­gało prak­tyki, ale trzy­na­sto­letni Marek doszedł w tej zaba­wie do per­fek­cji. Pierw­sze zało­że­nie było pro­ste. Podejść ...

  • MAGICZNE PRZYGODY KUBUSIA PUCHATKA 2

    CZĘŚĆ PIERWSZA: MOSSAD ATTAC Był piękny majowy poranek... Prosiaczek, Kubuś Puchatek, Tygrysek i Królik siedzieli w domku u Kłapouchego. - Leje jak skurwysyn - jęknął ...

  • Feralna Dyskoteka

    Biegłam. Nie patrzyłam pod nogi. Było ciemno. Dookoła las. Ja sama. Nikt nie mógł mi pomóc. Słyszałam za sobą trzask łamanych gałęzi. Ktoś mnie gonił, a ja ...

  • nowi znajomi cz.4 zamiana

    Nowy dzień przywitał nas dużą ilością promieni słonecznych wdzierających się przez okno do naszego pokoju. Wypoczęci po małym maratonie rozkoszy wstaliśmy z łóżka i ...

  • Wild Crime #2

    Leżałem na twardej kostce, czując ból po prawej stronie klatki piersiowej. Otworzyłem lekko oczy, by sprawdzić, czy sprawca dalej jest na miejscu, czy też może uciekł z ...

  • Ladies Of Metal

    Szkołaaa... Tak... To miejsce dobijało go. Nudne lekcje ciągnęły się w nieskończoność, a jego długopis wyrzucał reszki atramentu na kartkę z zeszytu. Nie była to ...