Opowiadania - str 237

Czytaj autorskie teksty
  • Ukryte marzenie cz.23 (KONIEC)

    Charles Lightwood siedział w sali przesłuchań naprzeciwko zatrzymanego mężczyzny. Podejrzany do tej pory nie odezwał się ani słowem. Wpatrywał się w ścianę, jakby ...

  • Pierwsza Randka

    Świat zawirował. Który facet proponuje, na pierwszy raz, takie spotkanie. Została zaproszona na wernisaż do galerii sztuki. Dziwnym zbiegiem okoliczności kilka miesięcy ...

  • Miłość poznaje się po cierpieniu - rozdział III

    Niewielki promień słońca przebijający się przez zasłony oświetlił twarz dziewczyny. Miała ochotę jeszcze pospać, ale niestety wakacje się skończyły i musiała już ...

  • Chodź tu

    -Czemu ty niczego nie rozumiesz, co? - rozdrażnienie spowiło się, jak mgła wokół jej ciała. Może to bezradność wywołała łzy czające się w kącikach oczu, bądź ...

  • Niemożliwe staje się możliwe.. cz.1

    Jesień.. Jesień to właśnie ten okres którego Eliza nie lubiła najbardziej. Dlaczego? Może dlatego, że tej jesieni miała zacząć studia, może dlatego, że smutne i ...

  • Ciemne loki Clair

    Byłam jasnowłosą nimfą, a ona ciemnowłosą. Poznałyśmy się z Clair na wspólnym przedstawieniu w przedszkolu. Nawzajem byłyśmy o siebie zazdrosne, bo ja miałam bardzo ...

  • Moje drugie "ja", cz 2

    Poprawiwszy usta, zerkam w bok lustra i przyglądam się w odbiciu co robią. Ona wprawnym ruchem biodrami nadziewa się na jego sterczące przyrodzenie i dalej rusza biodrami ...

  • Temat tabu

    Bądźmy szczerzy. Kto z Was nigdy nie czuł się skrępowany, gdy tematem rozmowy stawał się seks? Kto nie próbował zmieniać tematu, przerywając niezręczną ciszę? Seks ...

  • Nina obrończyni świata 3

    Już jutro przeprowadzę się do nowego domu. Powoli zbliżałam się do końca z pakowaniem. Zastanawiałam się co zrobić ze swoją wygraną w zawodach. Miałam dwie opcje do ...

  • To był moment, którego nie zapomnę...

    Dla Pani Joanny, nauczycielki języka polskiego, która, ucząc mnie niecały rok, pobudziła mnie do życia… Pani Joannie, która przeczytała ten opis, jako pierwsza ...

  • Zakazane uczucie cz.1.

    "Jesteś lekiem na całe zło. I nadzieją na przyszły rok." Krystyna Prońko - Jesteś lekiem na całe zło. Przewracam kolejną kartkę i uśmiecham się pod nosem ...

  • Niechciana 2

    Promienie słoneczne wdarły się do mojego pokoju przez cienki firanki, aby oświetlić mi twarz. To był z pewnością głupi pomysł, żeby postawić łóżko naprzeciwko okna ...

  • Niepełnosprawny...masturbacja.

    Cześć. Jest noc, godzina około 24, jestem już w łóżku i czekam aż rodzice w końcu zasną. Gdyż pomimo późnej pory tata, jeszcze słyszę że się kręci na łóżku, a ...

  • Kwaterunek cz. 1

    Był już wieczór. Zofia wraz z mężem Marcinem przygotowywali się do kolacji. Życie w niewielkim domu na uboczu, nieopodal małego miasteczka nie było ekscytujące. Miało ...