Opowiadania - str 231

Czytaj autorskie teksty
  • Złamane serce

    Dzień zaczął się tak samo jak zawsze czyli nudno i leniwe. Choć w końcu to był piątek i powinnam się cieszyć tym. Zapowiadał się dzień bez jakiś rewelacji nawet ...

  • Śmieszek

    Od godziny Marvin tkwił nieruchomo na metalowej szafce w szkolnej szatni. W ciągu tego czasu przeleciały mu przez głowę miliony myśli i możliwych scenariuszy tego, co za ...

  • SPONSORING - 4

    Bardzo bała się tego dnia. Kilkakrotnie odkładała termin wyjazdu do rodziców. Wiedziała, że Wiktorowi zależało na uzyskaniu akceptacji przyszłych teściów. W końcu los ...

  • Bez twarzy

    Śmieszne, bo on nie miał twarzy, wiesz? To irracjonalne, pozbawione logiki, ale nie zawsze trzeba wszystko szufladkować, rozumiesz? Nie zawsze trzeba uzasadniać, tłumaczyć ...

  • Wspomnienie. Prolog

    Dopalając papierosa patrzę tępo przez okno. Obraz kolejnego deszczowego dnia napawa mnie melancholijnym nastrojem. Przyglądając się ludziom biegnącym do domów by uchronić ...

  • O zdradzie słów kilka

    Ten temat za mną chodził, niemal kazał, zmusił mnie, bym go opisała. Zaczęło się od niewinnego komentarza pod jednym z opowiadań. Wleciał mi do głowy i po chwili ...

  • To ja zacznę pierwsza cz12

    Wczorajsza impreza była wspaniała. Nigdy jej nie zapomnę. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i już dzisiaj wracam do codzienności. Usiadłam na krześle i ...

  • Z pamiętnika nieśmiałego ucznia

    Dzisiejszy dzień będzie tym przełomowym. Czuję to całym sobą. Moje życie zmieni się diametralnie. Od dziś koniec z nieśmiałością. Koniec ze strachem. Koniec ze ...

  • Wszechmocna ona

    Ciemna noc, mróz. Wokół czysty, biały śnieg, dający złudne poczucie piękna, bezpieczeństwa. Jeden Ty. I ona. Pojawiła się na horyzoncie i wyciąga do ciebie swoje ...

  • Bezczel w mundurze cz.14

    Znów zanosiło się na gorący, słoneczny dzień. Gdy wraz z kapitanem stanęliśmy na skaju polany, na której został rozbity obóz, dziewczyny siedzące na swoich posłaniach ...

  • Potomek.Historia cz. 4.5

    Po treningu Simon wyszedł nawet na mnie nie patrząc, właśnie dlatego nie mam wyrzutów sumienia stojąc przed drzwiami do pokoju Michaela. Nie wiem po co mnie do siebie ...