Opowiadania - str 230

Czytaj autorskie teksty
  • Totalna pomyłka cz.13

    Spojrzałam w jego stronę i widziałam radość w oczach a zarazem żal, nie wiem może dlatego, że mu tego nie powiedziałam, że jesteśmy razem z Tomkiem. - I jak się ...

  • Dom cz.2

    ****Niestety opowiadanie jest pisane na telefonie **** Na mojej dłoni siedział ogromny pająk. Co za ochyda. Był wielkości mojej dłoni i miał czarne włosy na całym ciele ...

  • Gwałć Mnie

    Na początek dwa słowa - opowiadanie nie jest moje, ale nie ma go na stronie. Jest tak zajebiste (wg. mnie), że aż chcę się z Wami podzielić :) Dopadł ją, gdy prawie już ...

  • Sylwia - cz.1 - Internetowa znajomość

    Mam na imię Sylwia, za trzy miesiące i dwa dni skończę 17 lat. Jestem niską i szczupłą brunetką o jasnoniebieskich oczach. Nie jestem szczególnie piękna lecz mam inne ...

  • Wyznanie cz. 6.

    Wyszłam ze szpitala następnego dnia. Powoli wracałam do życia. Na szczęście wypadek nie był zbyt poważny i mogłam wrócić na uczelnie. Marta i Tomek przestali się ...

  • Czego szuka rolnik

    Finał realizacji programu zbliżał się wielkimi krokami. Rolnik Janusz miał nazajutrz zdecydować, która z kobiet będzie miała szansę zostać jego żoną. Górnolotny ...

  • Spełnienie

    Była wykończona, ale całkowicie zaspokojona. Przeżyła naprawdę wyjątkowe chwile. Leżała wtulona w ciało swojego mężczyzny. Jej plecy ściśle przylegały do jego ...

  • Mściwy ojciec.

    Pewnego dnia o godz. 5:00 nad ranem budzę się z dość mocnym bólem głowy. Myślę , że dzisiaj jedziemy do Wolsztyna. Matka już od godziny jest na nogach i nas ...

  • Blondyn pod choinkę #2/2

    Faktycznie. Chyba moi rodzice nie chcieliby takiego zięcia jak Zachariasz, bo kiedy dwie sekundy temu powiedziałam, że jesteśmy zaręczeni, tato omało nie udusił się ...

  • Gdy najbliższe jest najdalej cz.1

    Czy wydawało wam się kiedyś, że życie to tylko prosta układanka złożona z kilku mniejszych, lub większych części, które tworzą całość ? Nawet jeśli zmieniamy ich ...

  • Zawsze chętnie

    Jak się okazało Martyna postanowiła tym razem włożyć sukienkę i trzeba przyznać, że wyglądała w niej wybornie. Każdy centymetr jej ciała pokryty bordową tkaniną ...

  • Moja miłość (dni następne cz.29)

    Gdzie ja się znajduję? Co się dzieje? Zadawałam sobie pytania idąc wciąż do przodu w pewnego rodzaju transie. Patrzyłam na swoje bose stopy pokryte czymś lepkim i ...

  • Pamiętnik bożonarodzeniowy

    25 grudnia 2015 rok Mam na imię Helena i jestem szalona. Mam na imię Helena i jestem dzika. Mam na imię Helena i jestem okrutna. Mam na imię Helena i... cóż... są święta ...