Opowiadania - str 227

Czytaj autorskie teksty
  • Drugi dzień pracy

    Zdarzenie jest w pełni prawdziwe. Oto ono: Jestem jeszcze w pracy, Kończę wykładać towar na półki, Światła już zgasły jakąś chwilę temu. Niewiem która to godzina ...

  • Kolejny deszczowy dzien cz.3 ostatnia

    Aleks uklęknął powoli, patrząc w oczy rozpalonego do granic możliwości Pawła. Nie spieszył się z obdarzaniem go pieszczotami, choć wiedział jak bardzo tamten tego ...

  • Tylko

    Sen jak cień przemija, Nic po nim nie pozostaje. To tylko życia ulotność. Ciężkie powieki przykrywają oczy, Po twarzy spływają łzy. To tylko obraz płaczu. Usta powoli ...

  • Miłość czy zauroczenie cz. 2

    Minęło kilka miesięcy odkąd Marcin i Martyna są razem. On odwiedza ją co dwa tygodnie, ale strasznie za nią tęskni i jedyne myśli pojawiające się w jego głowie są ...

  • Amelia cz6

    -Kuba? Co ty tu robisz? -Powinienem spytać o to samo. Miałem wcześniej podejść, ale nie byłem pewien czy to ty. Pomalowałaś włosy i obcięłaś. Co za zmiana ale podoba ...

  • Skreśliłem

    Skreśliłem swoje imię z życia. Wymazałem wszystkie wspomnienia z waszych wspomnień. Żyłem w swoim szarym świecie. Brakowało każdego dnia kolorów. Pamiętam dzień, w ...

  • Amelia

    Witam to moje pierwsze opowiadanie. Mam nadzieje, że się spodoba. Jeśli tak będzie dodam dalszą część. ................................................ Dzisiejszy wieczór ...

  • Oddech

    Biorę oddech przed krokiem w dorosłość. Myślałem, że wiem, więcej niż widzę. Byłem wtedy jeszcze głupcem. Pozostanę nim przez parę lat. Nie przeżyłem życia ...

  • Xavier - reminder

    Tego dnia dwudziestoośmioletni ksiądz Xavier był zmęczony. Wracając z ostatniej mszy wspominał rodzinny dom w Guadalajarze, rodzeństwo i rodziców, którzy swojego ...

  • Nowa przygoda

    Mając 16 lat Julia snuła wiele marzeń. Jednak były to marzenia realistyczne i jak najbardziej życiowe, dotyczyły one spełnienia się w każdej kwestii. Zamierzała w ...

  • Zbuntowana: Wygnanie: 2

    Jeszcze raz przepraszam za długi czas oczekiwania. Życzę miłego czytania. Obudziłam się o 5. "Super"- pomyślałam. Usłyszałam trzaski. Burza.-"Teraz to na ...

  • Wędrowiec cz. II [Post-Apo]

    Zbliża się ten dzień. To ma nastąpić we wtorek. Czy możemy się do tego przygotować? Czym my jesteśmy, w obliczu zagłady całego naszego gatunku. Wszystko przez to ...

  • Fałszywa przyjaźń

    To było 10 lat temu. Wprowadziłam się z moją rodziną do nowego mieszkania.W pierwszych tygodniach strasznie mi się nudziło, nikogo jeszcze nie zapoznałam i siedziałam ...