Opowiadania - str 229

Czytaj autorskie teksty
  • Przyjemna praca

    - Wzywał mnie pan, panie prezesie? – zapytała słodkim głosem Tamara, wchodząc do biura szefa. - Tak. Zapraszam, usiądź – odpowiedział wskazując ręką na krzesło ...

  • Gdzie twoja głowa?

    Hej, to ja. Betty. Twoja przyjaciółka. Niestety. Nie zdążyłam być nikim więcej. Zakumplowaliśmy się jakieś trzy lata temu, kiedy przyprowadziłam się do tego szalonego ...

  • Oczami zakochanych

    _OCZAMI RAFAŁA_ Przyjeżdżasz do mnie, czekam z niecierpliwością na Ciebie na dworcu, z maleńkim kwiatkiem, tak małym jak Ty. Przytulam Cie, dostajesz buzi w policzek ...

  • Tu i tam

    To było bardzo dziwne, wiesz? To nie tak, że jestem typem samotnika i ludzie ocierający się delikatnie o moje ramie, bądź uderzający z impetem, nie robią na mnie ...

  • Czułość i nienasycenie

    Poranek był chłodny. Dobiegające zza okna parskanie koni obudziło Agnieszkę. Z czułością patrzyła na śpiącego męża starając się nie poruszać, żeby go nie ...

  • I co z tą miłością?

    Niedawno ktoś zapytał mnie czym jest miłość. Najpierw pomyślałam, że przecież nie trzeba się nad tym zastanawiać. To oczywista oczywistość. Jednak nie wiedziałam co ...

  • „Zagubieni w Mroku „- część 5

    Dziewczyna zacisnęła mocno powieki i zaczęła odliczać od dziesięciu w dół. Jednak już po chwili poczuła, że jej ciało zostało rzucone na podłogę. Zabrakło jej ...

  • Tułaczka Odyseusza

    Zaczęliśmy zbliżać się do Wyspy Syren. Spojrzałem wtedy z niepokojem na odważnego i niezwykle mężnego Odyseusza. Bałem się, że tym razem odwaga i męstwo nie ...

  • Torii- dziecko z gwiazd PROLOG

    Dedykacja dla P.B.G " Nie zatrzaskuj za sobą drzwi. Może w danym momencie, ktoś będzie potrzebował twojej pomocnej dłoni. Uchyl leciutko okno, aby usłyszeć wołanie ...

  • " Tajemnica " cz. 12

    Przepraszam, że dodaję dopiero dziś w sylwestra, ale nie miałam czasu. Jak narazie części będę dodawane nieregularnie. Miłego czytania. Pozdro Ari ...

  • Moje powietrze cz11

    Święta minęły w mgnieniu oka, ale jestem pewna, że będę pamiętać je jeszcze długo. Zwłaszcza, że poza cudownymi chwilami spędzonymi w rodzinnym gronie, całe wieczory ...

  • Opadająca sukienka

    ... Krawędzie szelek buraczkowej sukienki różniły się wyraźnie od lekko opalonej skóry jej ramion i karku odsłoniętego przez włosy. Chłodny wiatr delikatnie smagał jej ...

  • No problem | H.S - rozdział III

    - Hej Harry. - Nie znam pani, proszę nie mówić do mnie na 'ty'. - Ależ Har... znaczy panie Styles! - usiadła mi na kolanie, a ja od razu wstałem. - Nie wiem co ...

  • "Twój dotyk rozpala" cz.10

    Czytajcie, komentujcie, oceniajcie:* Leo, Leo Havner Podbiega do mnie łapiąc mnie w ramiona, w ostatniej chwili, bo gdyby nie to wylądowałabym niemal gołym tyłkiem na ...