Uwikłana
Samanta krytycznie obejrzała dwie sukienki starając się ocenić, którą z nich powinna wziąć. Walizki i tak miała wypchane po brzegi i nie wiele już dało się w nich ...
Samanta krytycznie obejrzała dwie sukienki starając się ocenić, którą z nich powinna wziąć. Walizki i tak miała wypchane po brzegi i nie wiele już dało się w nich ...
,, Przestroga” Dużo piję, czasem palę, Głowa mnie nie boli wcale, Najważniejsze, to mieć gest. - Czy w lodówce piwko jest? Czytam dużo, lecz dowcipy, Czasem przejrzę ...
Moje zasady pisania… Pierwsza zasada pisania, to: - Nie pisz dla kogoś. Kiedy chcesz komuś podarować coś od siebie i chcesz mu dać znać, że tobie na nim zależy, to nie ...
Całą naszą 15 osobowa grupką szliśmy na nasze pierwsze praktyczne zajęcia. Nie mieliśmy pojęcia jak one będą wyglądać. Każdy z nas wyrażał swoją opinie na temat ...
Tak to zwykle bywa, wstajesz, idziesz do pracy, wracasz z niej, jesz obiad, spędzasz czas z rodziną i dziećmi, idziesz spać. Jesteśmy tak nieustannie prowadzeni przez nić ...
,, Niezrozumienie” Kroczyłam twoją drogą, lecz mnie nie widziałeś, Byłam zawsze sobą, lecz nie taką mnie chciałeś, Słuchałam zawsze ciebie, choć nie raz ...
Trzech kolegów z baru, sącząc zimne piwko, postanowiło się założyć, który z nich zamówi dłuższy lot samolotem. .- Który z nas przeleci nim dłużej, ten wygrywa ...
Minęło kilka dni od wydarzenia, które miało miejsce w parku po wyjściu z mieszkania Zuzy. Całymi dniami siedziałam w domu z rodziną lub sama we własnym pokoju ...
Stałam wpatrując się w świat pode mną, który pędził niezmiernie szybko. Niezliczone ilości samochodów przewijało się po oświetlonych latarniami ulicach. Tramwaje ...
, , Naucz mnie” Naucz mnie kochać Pokaż mi jak wschodzi słońce Pokaż, jak można się bawić kroplami rosy I jaką to sprawia przyjemność, kiedy spływają tam… Naucz ...
,,Bo bez ciebie…” Piekę ciebie raz w tygodniu Utyrana po całym dniu Przy zgniataniu, ucieraniu Cały dzień cię ubijaniu. Czasem rośniesz w dwie godziny Tylko, gdy cię ...
, , Zrób to” Weź mnie Najlepiej o wschodzie słońca Nim dopadną nas oczy widzów Uwiedź mnie Spraw, abym myślała tylko o tobie Rozgrzana do granic możliwości Całuj ...
,, Oto ja” Głowę mam nie od parady Mi nie obce są dziś zdrady Zawsze sobie poflirtuję Nigdy potem nie żałuję. Mam zalotne kocie oczy Widok ich cię zauroczy A noseczkiem ...
,, One” Nigdy nie przepraszaj Nigdy nie mów tego Co wydaje ci się, że chcę usłyszeć. Nie wiń się Bo to nie od ciebie zależy Jaki owoc wyrośnie z danego nasiona. Nigdy ...