Opowiadania - str 137

Czytaj autorskie teksty
  • ,, Przeciwieństwa"

    ,Przeciwieństwa” Tysiąc słów chcę ci powiedzieć Lecz nic z moich ust nie wychodzi… W głowie mam taki mętlik Że gdyby zapytano mnie o własne imię, pewnie bym się ...

  • ,, Takie nic"

    ,,Takie nic” Kiedyś chciałam być wielka… Mogłam myślami góry przenosić i byłam pewna, że nie spadnę…. Kiedyś życie było inne… Zawsze zawzięcie dążyłam do ...

  • ,, Wstyd"

    ,, wstyd’’ Chodzę za tobą jak cień krocząc za twym krokiem Doczepiony niczym rzep psiego ogona. Jestem z tobą, gdy idziesz do sklepu I kiedy podziwiasz swoje buty, nie ...

  • Miłość i pożądanie cz. 5

    Tygodnie mijały w zastraszającym tempie. Myślałam, że z czasem łatwiej będzie mi podjąć decyzję odnośnie mojego związku. Zdawałam sobie sprawę z tego, że ...

  • Ja - stary i głupi (mieszanka wybuchowa)

    Stała tam. Oparta o błękitną ścianę, która nawet z tej odległości podkreślała jej niebieskie oczy. Kiwała się w rytm muzyki, kręciła powolnie biodrami, wiedząc ...

  • ,, Strach"

    ,, strach’’ Mówią, że mam wielkie oczy Choć tak naprawdę, to nie mam nawet twarzy. Mówią, że jestem wielki i potężniejszy od grzechu Choć bez niego, nie wiem czy ...

  • ,, Śmierć"

    ,,Śmierć’’ Mówią, że czyham za rogiem, albo stoję gdzieś w kącie Podobno mogę być wszędzie i jednocześnie nigdzie. Kiedyś ktoś powiedział, że chodzę za wami ...

  • Gołąb

    Ty jesteś jak gołąb nigdy nie wiadomo gdzie Cię akurat zaniesie. Dziś zjesz mi z ręki jutro napaskudzisz niewdzięcznie do serca. Przyniesiesz czasem gałązkę zieloną a ...

  • Walentynkowy upał

    Pieprzyłem ją namiętnie co chwilę wkładając głęboko fiuta. Czułem jej miękkość i wilgoć. Odchyliłem mocno miednicę by za moment z powrotem zmysłowo docisnąć ...

  • Złoty strzał

    - Nienawidzę cię, nienawidzę cię, nienawidzę cię – poinformował swoje beznadziejnie przeciętne odbicie. Przedwczorajsze siniaki na brzuchu były tak żółte, że ...

  • CCC

    Buty z CCC pasują każdej pannie Buty z CCC jakże będzie jej ładnie Buty z CCC mój miły kup mi szybko Buty z CCC oddam za nie Ci wszystko Każda w Polsce Panienka, co każdy ...

  • Siewcy ciemności cz.3

    -NA KOLANA I RĘCE ZA GŁOWE! ŻADNYCH GWAŁTOWNYCH RUCHÓW! -za plecami słyszę zbliżający się głos. -Dawid! Sprawdź go! Podchodzi do mnie rosły mężczyzna. Dość ...

  • Apokalipsa spółka z.o.o.

    Zapraszam do jednej z wielu małych, rodzinnych firm. Z pozoru to zwykła firma. Nastawiona na zysk, z pracowitym siedmioosobowym zespołem, rodzinna spółka. Ale tylko z pozoru ...

  • Amanda cz. 1

    Kolejne strumienie ciepłej wody obmywały moje ciało, zmazując z niego zmęczenie całego tygodnia. A ten był wyjątkowo paskudny. Egzamin do poprawy. Projekt do poprawy, bo ...