Opowiadania - str 136

Czytaj autorskie teksty
  • Starzec...

    Hej wszystkim. Opowieść pod spodem nie jest mojego autorstwa. Dostałam je od kogoś bliskiemu mojemu sercu ponad 7 lat temu i chciałam je przekazać dla Was ;) Miłego ...

  • ,, Och.."

    Chciałam biec, lecz nie wiedziała gdzie Chciałam zapomnieć, lecz ono mówiło nie Chciałam zastąpić, lecz nie wiedziałam kim Chciałam porzucić, lecz cierpiałabym ...

  • ,, Przez ciebie"

    ,, przez ciebie” Tyle zła jest na świecie Tylu ludzi zginęło dla naszego dobra To wszystko jest ważne, wiem Ale czy ktoś się kiedyś zastanawiał Ile zła jest w naszych ...

  • ,, Pasożytniczka"

    Jestem mała, wręcz malutka Chodzę cicho, choć nie w butkach Czasem w lesie, czasem w polu Raz na górce, na Podolu Lecz, nie widzą, że to ja A szkoda… Jestem szybka, choć ...

  • Zostań ze mną cz. 3

    Nie było mnie z tym opowiadaniem prawie rok... Jest tu jeszcze ktoś? :) Wyszyńskiego 8. Jestem. Pukam do drzwi lecz nikt nie odpowiada. Pociągam za klamkę. Wchodzę ...

  • Boże...

    Boże Mój Jedyny Ty widzisz mnie z daleka Choć jestem tu na ziemi Mój Pan tam na mnie czeka. Ty widzisz moje czyny I wiesz, że czasem błądzę Próbując żyć na nowo Ze ...

  • ,Panie...

    Panie Mój Jedyny Pewnego dnia zbłądziłem Wyrzekłem się wszystkiego I zło uczyniłem. Wyrzekłem się Jezusa Co kocha mnie tak czule I wszystko przepaściłem Okrywając ...

  • ,, Zupełnie nic"

    ,,Zupełnie nic” Życie jest do bani.. Jestem sama, choć nie całkiem Mam męża i rodzinę Tyle tylko, że teraz czuję, że ginę… Jestem sama na tym świecie Mąż mnie ...

  • Terapeutyczna Miłość cz. 14

    NIEDZIELA Niewiarygodne, że można wyglądać tak seksownie podczas snu. Wczorajszy dzień, a w zasadzie wieczór był niesamowity. Zerkając na pogrążonego we śnie Michała ...

  • ,, Poruszyć światem"

    ,,Poruszyć światem” Czasami siły mnie opuszczają… Jestem samotna, choć długo po ślubie… Nie chce mi się żyć… Mam ochotę być gdzieś indziej… Czuję jak ...

  • ,, Jesteś, ale czy będziesz?"

    ,, Jesteś, ale czy będziesz?” Jesteś moją kokainą Najpiękniejszą mą dziewczyną Pokochałem tylko ciebie Z tobą czuję się jak w niebie Z tobą góry chcę przenosić ...

  • Suchy łeb

    BASED ON TRUE STORY :( Otworzyłam Worda, i znów zawiesiłam, z pomysłami krucho, chęci się pozbyłam. Siedzę i się wkurwiam, mam dość tak się wgapiać, pusta kartka ...

  • Najgorszy jest początek

    Najgorszy jest początek, prawda? Ten moment, kiedy rozglądasz się na boki i zamiast motywacji, pozytywnej energii przeszywającej całe ciało, widzisz ten sam czarny punkt ...

  • ,, Czego szukasz?"

    ,,Czego szukasz”” Czy tak wiele w życiu chciałam? Czy dlatego cię spotkałam? Czy zbyt wiele nie wycierpiałam Że teraz mnie obrażasz? Czy zbyt głupia dla ciebie byłam? ...