,, Boidudek" cz. 23 ostatnia
Coś ode mnie… do… mamy…? Kurczę, nie mam pojęcia, co dalej napisać, bo nie znam się na pisaniu książek tak jak mama, ale wiem, że muszę to zrobić, choćby dla ...
Coś ode mnie… do… mamy…? Kurczę, nie mam pojęcia, co dalej napisać, bo nie znam się na pisaniu książek tak jak mama, ale wiem, że muszę to zrobić, choćby dla ...
,,Trawa” Jestem, ale mnie nie widać Nikt nie będzie mnie podziwiać Ludzie często po mnie chodzą Nieraz nawet we mnie brodzą Lecz, nie wiedzą, że to ja A szkoda… Niby ...
Siedział na zwalonym, starym drzewie z łokciami opartymi na kolanach i wpatrywał się w płonące przed nim ognisko, które było jedynym źródłem światła w okolicy. – ...
Jesteś niby ogień Rozpalasz moje zmysły I uwodzisz moją duszę Spojrzeniem promienistym Jesteś niczym woda Obmywasz mnie z trosk Koisz moje zmysły Pomocy budujesz most ...
Jeździec wstrzymał rozhukanego konia, którego podkute kopyta zadźwięczały ostro na bruku. Postawny mężczyzna, o ostrych, lecz szlachetnych rysach twarzy zeskoczył z ...
Uwaga! Wulgaryzmy, dość mocna perwersja, młodszy facet z dużo starszym facetem. Zostaliście ostrzeżeni, moi mili. :P Kto nie trawi, niech ucieka. ;) Czyli alternatywna ...
Jeden z żołnierzy podszedł niepewnie z mieczem i tarczą. Viktor obserwował go z lekkim uśmiechem. W swojej postawie niczym nie ustępował dumnemu gospodarzowi tego zamku ...
Światła zgasły, nie paliło się nic, nawet nadzieja schowana pod moim czarnym płaszczem kupionym gdzieś w jakimś dizajnerskim lokalu, którego nazwy nawet nie pamiętam ...
,, Kiedy chorzy umierają, mówi się, że winni są lekarze, a kiedy przychodzą do zdrowia, przypisuje się ich uzdrowienie bogom” Pomponazzi Pietro Prolog Nie pamiętam ...
,, Ostatni raz” Każdego dnia, kiedy pada deszcz Ja myślę o tobie… Każdego dnia, kiedy świeci słońce Ja myślę o tobie… W sumie, to mogłabym tak pisać ...
,, Ponieważ każda bieżąca chwila, tak samo jak wszystkie razem, to proces, a więc przemijanie; w rzeczywistości żadna chwila nie jest teraźniejszością. Tym samym nie ma ...
,,Ból’’ Czujesz mnie przy każdym ruchu i każdym oddechu Czujesz mnie, gdy sięgasz po czajnik I z trudem nalewasz sobie do szklanki wodę. Jestem z tobą, nawet, gdy sen ...
,, Znaleźć cię” Tak mi trudno czasem obudzić się rano Nie mam się, czego uczepić, by wstać Myśli o tobie wysączają ze mnie życie A brak ich, jest jeszcze gorszy ...
Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Planujesz i zadajesz sobie pytanie- Co kupić dziewczynie? Oto kilka pożytecznych rad: Po 1. Weź pod uwagę, co lubi- co myśli ...