Miłosne - str 7

  • Niewypowiedziane wyznanie #2

    Poczuła ostry ból w głowie, chłód w rękach. Podniosła ociężałe powieki, jednak rażąca biel spowodowała zamknięcie ich. Zmarszczyła czoło, próbowała je znowu ...

  • Hej!

    Witam wszystkich bardzo bardzo serdecznie. Nie było mnie tutaj do dawna. Pojawiłam się czasami orientacyjnie, zobaczyć , czy to miejsce jeszcze żyje, jak kiedyś. Muszę ...

  • Moja bajka, cz. 1

    Zaczyna się bajka. Moja bajka! Zerknęłam na niego przechodząc ulicą, spiesząc się na szkolenie, pomyślałam tylko o nim "Jaki przystojny mężczyzna... Że też tacy nie ...

  • Przyszłość

    Gdyby ktoś kilka miesięcy temu zapytał mnie jak widzę swoją przyszłość odpowiedziałam bym, ślub z mężczyzną którego kocham nad życie, dom, dzieci, szczęście ...

  • Miss Detective

    — Pani detektyw — jeden z oficerów zawołał, podchodząc do mojego biurka. — Mamy sprawę, oficerze? Uniosłam głowę znad ekranu komputera. Właśnie kończyłam pisać ...

  • Przygoda z rozwódką

    Historia oparta na faktach. Swoją przygodę z erotyką zacząłem dosyć wcześnie. Od przeglądania gazetek, oglądania zdjęć ładnych pań w bikini na przeglądarce, przez ...

  • Sąsiedzka pomoc.

    Witam was serdecznie 😀 Jestem Kaśka 42 letnia rozwodka szukająca przygod 😀 Kilka z nich postaram się wam tutaj przedstawic. Na wstępie parę słów o mnie mam 165 cm ...

  • Skomplikowane cz. - ,, Czy tak to miało wyglądać"

    I oto kolejny wieczór sama, ale czego ja mogłam się spodziewać że nawet urodziny muszę spędzać sama ponieważ dla niego liczy się tylko praca, nawet gdy ostatnio zadałam ...

  • Skomplikowane

    O co w tym wszystko chodzi? Dlaczego te całe życie musi być tak popierzone i niesprawiedliwe? Dlaczego nie można kochać tak jakbyś sam tego chciał? Stos myśli w głowie i ...

  • Lawendowy pył PROLOG

    Siedziałam na tarasie okryta kocem (bądź dwoma) i popijałam ciepłe kakao. Wokół słuchać było wiatr świszczący w polu. A dalej, gdzieś tam za wiatrem, szum morza ...

  • Love me like you do - informacja

    Witam. Wiem, że długo mnie tutaj nie było i nawet nie miałam pojęcia, że aż tak. Obiecałam, że skończę to opowiadanie, ale straciłam jakoś wenę i w ogóle chęć do ...

  • Sen Idealny cz. 2

    Tutaj za każdym razem jest inaczej. Zawsze zmienia się otoczenie, atmosfera. Ale najważniejsza dla mnie osoba zawsze tu jest i spędzamy całą noc. Raz przenoszę się na ...

  • O krok za daleko cz. 1

    Spakowałam moje ciuchy, które przydadzą się na wyjazd do brata. Kolejny raz próbowałam wszystko zmieścić, ale na darmo. Zaczęłam skakać dosłownie po walizce z ...

  • Jednak nie taki zły weekend

    Ten weekend miał być niesamowity. K zamierzała robić damską imprezę w domu a my z bratem mieliśmy jechać do Warszawy, spotkać się z ekipą, której nie widzieliśmy ...