Miłosne - str 8

  • Oczekiwanie na jego powrót

    -Nosz jasna cholera, kolejna runda przegrana... Tego dnia to już była 4 z rzędu. Lubiłam czasem pograć trochę na kompie pod nieobecność mojego chłopaka czy razem z nim ...

  • Unwanted love | 1

    Szłam cała obładowana torbami do swojego mieszkania. Gdy byłam na 4 piętrze podbiegł do mnie Logan. - Daj pomogę ci. Będziesz miała lżej – mówiąc to wziął torby z ...

  • Moja sztuka miłości [La mia arte d'amore] !

    Witam serdecznie Czytelniczki ! Jako artysta tworzę pod pseudonimem Eros Romanziere. W dosłownym tłumaczeniu to Erotyczny Powieściopisarz. Fascynuje mnie miłość i jej ...

  • Akt III: w 80 dni dookoła twojego serca

    Akt III w 80 dni dookoła twojego serca Już czas wracać na morze, zanim wszystko obróci się w pył zanim serce stanie w pożodze, oby kiedyś świat lepszym był Boże! sam mi ...

  • Akt II : Ziemia Obiecana

    Akt II Ziemia obiecana Wszystkie oceany na wskroś wiele razy przemierzył Słuchając morskich opowieści Nadziei los swój powierzył Stanął w końcu na powierzchni Wspominał ...

  • Najlepsza - cz1

    Dzisiaj wstałam o 9:00. Poszłam do łazienki się wyszykować a potem do kuchni zrobić śniadanie. Nie miałam dzisiaj, żadnych planów ale miałam zamiar ten dzień spędzić ...

  • czyżby tylko przyjaciel? /2

    No to wychodzi druga część. Bedę się starać pisać bez błędów ale to będzie trudne bo ogólnie to pisze na telefonie.Zapraszam do czytania. Myślałam że to Fabian ...

  • Michał i Julia

    Dochodziła 1 w nocy, kiedy Michał i Julka wracali z Warszawy. Widoki za oknem nie były zbyt interesujące, więc Julka postanowiła zająć się czymś innym, a mianowicie ...

  • kcmg

    Czasem jest tak że nie przejmuję się co czuja inni ale jednak smutno jest. Czasem człowiek zmienia się a czasem nie co robić. W moim przypadku nic z tych rzeczy u mnie jest ...

  • i nie wiesz.

    I nie wiesz jak to jest bez ciebie, że tak musiało być. Uczucia to coś więcej niż tylko miłość czasem jest smutno a czasem wesoło a to moje krótkie opowiadanie. Moje ...

  • Zakład na prawdę

    Czasami tak jest że można się zakochać w chłopaku który cię nawet nie lubi i ma cię gdzieś i który ma dziewczynę. Ja się zakochałam w chłopaku który ma 15 lat i ma ...

  • zaufaj

    Obudził mnie budzik, dziś poniedziałek, chyba najgorszy dzień w tygodniu, wstałam ospale z łóżka otworzyłam szafę wyciągnełam biały t-shirt i czarne rurki.Zabrałam ...

  • Łap marzenie informacja

    Hejj! Długo mnie nie było, ale przyszłam z informacją, że całe opowiadanie będzie poprawiane na wat pa dzie (oczywiście bez spacji). Nazywam się tam stilinskaros i będę ...

  • Old friend cz.1

    Zawsze byłam bardzo wrażliwą nastolatką,trzymałam się na uboczu w towarzystwie ciepłej,smakowej herbaty i książek. Moim jedynym przyjacielem,jedyną opoką był Enzo ...