Miłosne - str 9

  • Pytanie odnośnie "Obozu"

    Witam, nie wiem w jaki inny sposób o to zapytać więc daje ten wpis w "opowiadanie' wybaczcie mi to ;d Ale mam pytanie do osób które czytały opowiadanie "Obóz" lub ...

  • Wszystko się zmienia cz. 2

    Mamy coś na dziś zaplanowane? - Babcia z dziadkiem przyjeżdżają -odpowiedział Maks. - O której? - popatrzylam na Maksa. - O której im się za chce. A co? - rzekł Maks ...

  • Sosnowy las cz. 1

    Cześć. Nazywam się Karolina i mam 20 lat. Siadam przy klawiaturze mojego Macbooka, ponieważ od dawna w moim sercu kłębią się uczucia, których ciężko się pozbyć bez ...

  • Moje spotkanie z nim część wstępna

    Cześć pisze tu pierwszy raz więc mam nadzieję że po przeczytaniu spodoba wam się moje wstępne opowiadanie i będziecie chcieli abym pisała dalej napiszcie mi w ...

  • Tylko jedna rzecz

    Żałuję tylko jednej rzeczy Mogłam nie spać w tamtą ostatnią noc Tylko patrzeć jak spokojnie śpisz. Taki widok jest dla mnie rzadszy Niż widok zaćmionego słońca ...

  • Cały Ty

    Kochałeś mnie całym sobą. Tyle na ile ci pozwoliłam. Jesteś cierpliwy i delikatny. Cierpliwość popłaca. Twoja męskość pomiędzy moimi nogami To najwspanialsza ...

  • Historia pewnej miłości.

    Obce miasto, przerażona ja Jadę po Ciebie kochany, Wiem, że dam radę. Niebieska koszula i brązowe oczy Wszystko mi wynagradzają. W sercu spokój, w głowie szczęście ...

  • Ferie? Nowa znajomość??

    Pierwszy dzień Wstałam nie za wcześnie ale co tam przecież wolne.. No tak i co by tu porobić. Jest dwunasta. Poszłam do łazienki, włosy związałam w kitke i poszłam ...

  • Klątwa Fortunetty

    Wstęp - Wchodzić, bydlęta, nie ociągamy się jak kobiety w zaawansowanej ciąży z trojaczkami - Nudny, sfrustrowany głos nauczyciela w średnim wieku huknął na gromadę ...

  • Pewna historia prolog

    -Opowiadaj!!- pisnęła Gosia tak, że Zuzi i Nikoli brzęczało w uszach. -No, ale co tu opowiadać. On po prostu chce was poznać. Opowiadałam mu troszeczkę o was i uznał ...

  • Piłka nożna też jest dla dziewczyn INFORMACJA2

    Hejka witam wszystkich! Na początku chciałabym was poinformować, że przez jakiś czas nie będzie rozdziałów. Doszłam do wniosku, że chce poprawić wszystkie części od ...

  • Jak zapomnieć?

    Czy wy też często zadajecie sobie to pytanie "jak o nim zapomnieć?". Ja zadaje je sobie codziennie. Nie da się tak po prostu zapomnieć o kimś kogo się kocha. Czasami osoba ...

  • Verita serum

    Ta historia zaczyna się jak wiele wiele innych. I choć wydaje się zwyczajna to wcale taka nie jest. Dawno dawno temu za górami za lasami żyła księżniczka, niebywałej ...

  • Drogi pamiętniku, cz.4

    Drogi pamiętniku, musze się wynieść z domu. Moi religijni rodzice nie potrafią zaakceptować tego ze chce żyć inaczej niz oni sobie to zaplanowali wiec postanowili mnie ...