Miłosne - str 6

  • Niespełnione pragnienia cz.1

    O godzinie 9 obudził mnie budzik. To ten dzień, mój pierwszy w pracy. Odczuwam lekki stres, nie przed samą pracą, ale bardziej tym, co mogę tam spotkać. Ludmila wydaje się ...

  • Namiętny seks z nastolatką w wannie.

    Julia była filigranową 17latką o kształtnej pupie i zgrabnej sylwetce. Miała cudowne blond włosy, które sięgały jej do pasa oraz błękitne oczy nadające jej namiętnego ...

  • Unwanted love 4

    JA: Ymm... Pewnie wpadnij. Co ja robię!! MIKOŁAJ: Super za 20 min będę u Ciebie. Nic mu już nie odpisałam tylko poszłam do sypialni założyć jakieś lepsze ciuchy niż ...

  • Wiedeński Sen- Rozdział 3

    -Naprawdę to jest wspaniała książka, przenosi do zupełnie innego świata-myślała z rozmarzeniem Eliza. Czuła jak ta książka ją wciąga do swojego świata w którym ...

  • Krótka przerwa techniczna

    Podczas moich 28 urodzin wydazylo sie cos o czym nie mogę zapomnieć do dnia dzisiejszego . Było nas na początku cztery pary - szwagier ze szwagierką , kolega Andrzej z Beatą ...

  • 18 minut wspomnień, freestyle

    Idealne było Twoje ciało, Niczego Twojemu ciału nie brakowało, Niczego nie było za dużo, ani za mało, A moje ciało od Twojego ciała drżało. Ale mało ważne było w tym ...

  • Niebo czy piekło #2

    Kilka następnych dni upłynęło Kasi bardzo ciężko, od tygodnia nie była w szkole. Cały czas ma kontakt z naszym bohaterem z piekła rodem, z cudownym Igorem. Bardzo często ...

  • Trudy kochania część 2

    - Wiesz, jakie Robert ma podejście do kobiet, które nie mogą mieć dzieci — wyszeptała, patrząc na obraz za szybą. -Wiem i według mnie jego podejście do tego jest po ...

  • Niewiarygodne koleje losu - PROLOG

    Wierzycie, że marzenia się spełniają? Ja tak i to od dziecka. Zawsze marzyłam by stać na scenie w świetle reflektorów i tańczyć. Tylko to zawsze i bez ustanku mnie ...

  • Rudzielec

    Wolność. Tak się czuję. Ten wiatr we włosach. Wolność. Tak się czuję kiedy jadę. Kiedy jadę moja czarną bestią. Wolność. Nikt mi nic nie rozkazuje. Jestem sam że ...

  • Dlaczego...Jak do tego doszło

    - Dlaczego? - zapytał z żalem w głosie mężczyzna - Sama nie wiem, po prostu to się stało - odpowiedziałam nie patrząc mu nawet w oczy ..... Cała historia zaczęła się ...

  • Ty czy Ja? - Rozdział III

    Uniosłam ciężkie powieki, otwierając oczy. Pierwsze co zobaczyłam to niebieski sufit,a na nim namalowane biała farbą, różnej wielkości chmurki.Odwróciłam głowę w ...

  • Przyjaźń czy zabawa

    Każdy z nas ma w życiu monet zawachania kiedy nic wam nie wychodzi związek zmienia się w wieczny obuz przetrwania i ten moment światełko w tunelu gdy o godzinie 23poznajesz ...

  • Agnieszka cz.1

    Agnieszka przebiegła przez jezdnię i już była w parku. Zawsze wracała tędy ze szkoły, nawet zimą. Teraz, w lecie, zachwycała ją bujna zieleń drzew, wspaniałe kwiaty i ...