Miłosne - str 4

  • Wakację z Sylwią 2

    Obudziłam się rano z kacem po piwie i nalewce a w dodatku z kacem moralnym. Rozejrzałam się po stodole Sylwii już nie było a ja przypomniałam sobie, że wracałam nago do ...

  • Pierwsze spotkania z Kubą

    Na drugi dzień po imprezie jakoś nie miałam apetytu i na pewno nie z powodu kaca . Siedziałam w szlafroczku na przeciw talerza z jajecznicą i coś tam dłubałam widelcem ...

  • Domyśl się... – rozdział I

    I – Urs, zrozum wreszcie! Nie możesz ciągle uciekać przed ludźmi. Na świecie jest multum porządnych facetów. Tamto z Markiem było i minęło. Musisz w końcu zacząć ...

  • Gwiazduchy

    Czy wierzysz w duchy? Spójrz w nocne niebo, a ujrzysz i usłyszysz Historie szeptem wypowiedzianie, miliardów światów Przeszłych i wymarłych, o przyszłości nieznanej A ...

  • Diabelska szkoła - Tom 1, Rozdział 2

    Jest północ, a ja jadę na rowerze, pedałując ze wszystkich sił. Powód jest prosty: roznoszę ulotki. Mają na sobie łatwy w użyciu magiczny krąg i gdy dostaną się w ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz . 25

    Oczami ADY: -Ada?!..Ada?!Co się dzieje?! Ada?!!Słyszysz mnie?-głos mojej przyjaciółki szybko sprowadza mnie do pionu. Nadal mając jeden wielki mętlik w głowie próbuje ...

  • W oka mgnieniu.

    Widziałem razem z Tobą lato Nieśmiale nadeszła jesień Złe duchy ze sobą niesie Nie mogłem nic poradzić Przestałem mówić, przestałaś słuchać Nie mogłaś już ...

  • Wakacje nad morzem cz. 5

    - Nie chce mi się tam iść , mogę iść spać?- jęknęłam przykrywając się bardziej kołdrą -Wstawaj wstawaj, pójdziemy na chwilę i zaraz wrócimy - oznajmiła Anastazja ...

  • Niecodzienna przyjaciółka

    Rozmawialiśmy w najlepsze leżąc wtuleni w siebie w moim salonie nie zważając na to, która była już godzina. Dało się wyczuć wzajemną tęsknotę za sobą i ...

  • Dwa szafiry uwodziły mnie bez skrupulatności...

    Dwa szafiry uwodziły mnie bez skrupulatności Dwie czerwone łódki topiły bez litościwości Małżowinki choć bez szminki, dodawały odrobinkę do udręki A nosek to tylko ...

  • Jak Cię zmusić do kochania...

    Jak Cię zmusić do kochania Co takiego nam zabrania Ziścić me nadzieje Rozbudzić w Twoim sercu słońca promienie Życia pragnienie Ciebie wielbienie Uczucia niedostatek ...

  • Reżyserze, nie kończ...

    Ilekroć ją widzę, to zawsze moja jutrzenka Oczy - głębokie laguny Policzki to truskawki Lico to welin dla najpiękniejszych słów Ile mi trzeba tego cuda oglądać, tylko ja ...

  • Choć nie masz oczu...

    Choć nie masz oczu Lazurowych jak Karaiby Pośrodku lata Ty każdą falą I każdym odpływem Mojego życia Choć nie masz źrenic Wąskich jak kotka To księżyc ckliwszy W ...

  • Jak wiosna przebiłaś cały żal...

    Jak wiosna przebiłaś cały żal Po deszczu spotkałem Cię Miałaś ze sobą kredki Pomalowałaś mnie Jesteś jak lato Tyle światła Mój uśmiech i serce kwitnie Sam staję ...