Miłosne - str 3

  • Tęsknota...

    Wiesz Koteczku... nie myślałem że spotkam taką osobę... jesteś w moich myślach cały czas... w każdej chwili przyjemności i rozkoszy... mam Twoje zdjęcia i filmy ...

  • Pociągiem na weekend

    Jedziemy pociągiem na mały wypad za miasto. Przez cały dzień się nie widzieliśmy ponieważ oboje byliśmy w pracy. Spotykamy się na dworcu i wsiadamy do pociągu, który po ...

  • Spotkanie ze znajomymi z pracy

    Tego dnia wybraliśmy się na eleganckie spotkanie z Twoimi znajomymi z pracy. Ja w czarnej satynowej marynarce z klapami jak od smokingu Ty zaś w eleganckiej, lecz luźnej ...

  • Trochę dłuższe haiku dla panienek

    WRZEŚNIOWY WIECZÓR Podeszła do okna. Padał wieczorny deszcz. Było mokro i przyjemnie. Chyba dlatego, że nie było wiatru. Nie żałowała świeżo umytych szyb. O tej porze ...

  • 20 październik cz.2

    Wróciłam do sali Kuba pomógł mi się położyć do łóżka i przykrył mnie kołdrą. -Jak się czujesz kochanie? -Strasznie jestem obolała i nie mogę sobie przypomnieć ...

  • Diagnoza 8

    Wizyta w sklepie monopolowym była dla mnie czymś nowym. Nie pamiętałam, kiedy ostatni raz kupowałam alkohol. Miałam problem z wyborem czegoś odpowiedniego dla lekarza w ...

  • Przygody sióstr Bennet #4

    Niezadowolona Rusty mruknęła pod nosem ,,Gratuluje’’ i opuściła gabinet Profesor McGonagall trzaskając drzwiami. Miała cichą nadzieję, że to właśnie Gabriella ...

  • ME w siatkówce i zakłady cz.2

    Sylwia z Adamem wyszli zaraz po meczu i zaczęłam sprzątać ze stołu. Kuba wstał z krzesła i zaczął mi pomagać zbierać szklanki ze stołu. -Co oni tak szybko się ...

  • Kim jestem?

    Moje całe dotychczasowe życie okazało się do dupy. A chyba powinnam być z niego raczej zadowolona. Mam dwadzieścia pięć lat, niezłą pracę, ładne mieszkanie. Znajdzie ...

  • Rosemary

    Nigdy nie sądziłam, że mój ojciec tak łatwo zgodzi się na opuszczenie przeze mnie domu. Niby nic nadzwyczajnego, wyjazd na studia do Nowego Yorku, jednak sama jestem tym tak ...

  • Z siostrą nad morzem

    - Nie jesteście jeszcze głodni? - Głos mamy wyrwał mnie nagle z zapatrzenia. - Trochę jesteśmy - odparł ojciec, ziewając. - To może się już zbierajmy? - zaproponowała ...

  • Moje szczęście

    Witam wszystkich dziś króciutko, chciałam tylko wam powiedzieć, że w minioną sobotę wyszłam za mąż za mojego Kubę. Jestem bardzo szczęśliwa i mam nadzieję, że tak ...

  • Ona zimną suką jest - z męskiej perspektywy

    Ona zimną suką jest Zaprosiłem ją do mieszkania, zwykła znajomość z internetu. Mieliśmy się razem napić. Ona chciała dominować, ja jej nie pozwoliłem. Uczoną ...

  • Kolacja u Kuby

    Opowiem wam o kolacji z minionego piątku. Nie widzieliśmy się z Kubą cały tydzień, wyjechał z orkiestrą do Wiednia. Miał wracać w piątek wieczorem i jego mama a moja ...