Miłosne - str 5

  • Nie odpowiadasz kiedy znowu się spotkamy...

    Nie odpowiadasz kiedy znowu się spotkamy Gwiazda przeglądająca się w rzece też tego nie wie Dlaczego to co dobre musi tak krótko trwać Nawet Księżyc chowa się szybciej ...

  • Odznaka honoru I

    Spoglądam na siebie w lustrze. Policyjny mundur zakrywa wszystko to, z czego jako kobieta, jestem dumna. Wzdycham, poprawiając mokre jeszcze włosy. - Ahoj przygodo - zwracam ...

  • Mantas

    Właśnie dziś mija 2 lata kiedy zakończył się mój 4-letni związek. Od tego czasu zakończyłem swoją karierę zawodową jako piłkarz i wyjechałem z kraju. Teraz pracuje ...

  • Novus ordo – wydanie specjalne (ebook)

    Jeśli ktoś zechce przeczytać całość, to ma możliwość zakupu na stronach RW2010, Beezar, jak i bezpośrednio w naszym sklepie (niestety nie możemy podać linku w sposób ...

  • Wyłącznie kolega

    Czasem biorę Cię zbyt poważnie i wtedy twoje zachowanie boli bardziej. Później uświadamiam sobie, że nie mam prawa się tak zachowywać bo przecież jesteśmy tylko ...

  • Anioł, który nic nie chciał

    W świecie, gdzie wszystko jest na wyciągnięcie ręki niezwykle łatwo stać się leniwym. Nic nie trzeba trzymać, nosić, ani używać siły. Wystarczy jedna sprawna dłoń i ...

  • Siostrzyczka

    - Miranda, wstawaj. - usłyszałam głos taty tuż przy swoim uchu - Musimy porozmawiać, kwiatuszku, to bardzo ważne. - Jeszcze pięć minut, proszę- jęknęłam w poduszkę ...

  • Magia i zmysły

    ...Kocham... kocham jak mi to robisz - powiedziała M. nie otwierając oczu. Leżała przy mnie, ułożona głową na mojej klatce. Była w lekkim półśnie, ukołysana biciami ...

  • Two shots 5

    Wszystko mnie boli. Otworzyłam powoli oczy. Panował pół mrok. Chciałam delikatnie się podnieść lecz nie miałam siły.. Gdy mój wzrok przyzwyczaił się do mroku ...

  • Pamiętnik anonim-ka

    Wszystko zmieniło się od tego feralnego dnia zginął wtedy mój chłopak i moi rodzice. Zostałam sama na tym świecie bez rodziców i ukochanej osoby. Nie umiem teraz ...

  • Upadła

    Rozdział 1 Alicja Kolejny leniwy dzień. Nastała wiosna. Piękna, zielona, malownicza. Najpiękniejsza pora roku. Mam ochotę iść na spacer. Gdy zobaczyłam godzinę ...

  • ślepa miłość (część 2)

    Traktowałam go jak przyjaciela jak brata. Cały czas ze sobą rozmawialiśmy przez telefon i pisaliśmy na Messengerze. Mieliśmy ze sobą bardzo dobry kontakt. Z czasem ...

  • ślepa miłość (część 1)

    Każdy z nas ma marzenia każdy z nas za czymś gna biegnie. Opowiem wam historie miłości nieszczęśliwej i pełnej bólu zdanej drugiej osobie. Zaczęło się niewinnie, bo od ...

  • Tego się nie spodziewałem Wstęp

    Witaj czytelniku/czytelniczko! Na wstępie zanim przejdziemy do opowiadania chciałbym abyś wiedział, że to moje pierwsze opowiadanie :) jednakże każdy wasz komentarz wezmę ...