Miłosne - str 2

  • Tak bardzo jej pragnę #2

    Minął tydzień, przez ten czas obejrzałem może ze sto profili dziewczyn o imieniu Pola, żadna z nich to nie była ona, nie wiem co ta dziewczyna w sobie ma ale czuję że ...

  • Tak bardzo jej pragnę #1

    Kolejny zwykły dzień, dla mnie jest zwykły ponieważ obserwowanie Poli to dla mnie już codzienność. Od kiedy zobaczyłem ją w kawiarni dwa miesiące temu, nie mogę ...

  • O krok za daleko 1

    Spakowałam moje ciuchy, które przydadzą się na wyjazd do brata. Kolejny raz próbowałam wszystko zmieścić, ale na darmo. Zaczęłam skakać dosłownie po walizce z ...

  • Blask Nocy 1

    Właśnie dziś miałam iść do nowej szkoły. Bałam się, bo nikogo tam nie znałam. Straciłam wielu przyjaciół gdyż przeprowadziłam się. Mieszkam w wielkim domu z moją ...

  • Przygody na statku 2: Z Barbarą

    Miałem spore wątpliwości, czy chcę tego dnia w ogóle widzieć się z Barbarą. Właśnie przespałem się z inną kobietą. Mało tego, z pasażerką i córką bogatych ...

  • Wakacje w San Vincenzo

    Było to lato, kiedy rodzinnie wybraliśmy się na wakacje. Rodzice zaproponowali mi, że skoro mam wolne w pracy, to mogę pojechać z nimi na tydzień nad włoskie morze ^^ Nie ...

  • Narzeczona na chwilę rozdział 4

    Następnego ranka dziewczyny odwiozły mnie na lotnisko. Wyjęłyśmy walizkę z bagażnika i odetchnęłam z ulgą, cholera nie wiedziałam, że była taka ciężka. -Jakim cudem ...

  • Nie umrzeć prawiczkiem

    Niespodziewany telefon przerwał Stefanowi błogi wypoczynek. Do niespodzianek był już przyzwyczajony, podejmując pracę reportera musiał się liczyć z niedokończonymi ...

  • Współlokator brata - prolog + 1 rozdział

    Prolog Kiedy wyszłam z pociągu, odeszłam kilka kroków i wyjęłam słuchawki z uszu, żeby móc się skupić, następnie rozglądając się dookoła w poszukiwaniu brata. Nie ...

  • Autostradą na tamtą stronę

    Tu nie ma żadnej erotyki. Nawet umiejscowienie akcji w realiach gay nie ma żadnego wpływu na akcję – nie chciało mi się bohatera zmieniać na kobietę tylko po to, by ...

  • Dziewczyna z tubą

    Deszcz tego dnia lał pa­skud­nie, na­wet nie pa­dał. Zo­fia ner­wo­wo roz­glą­da­ła się za ja­kąś tak­sów­ką. W rę­kach trzy­ma­ła swo­je­go ...

  • Wizyta u Kuby

    Najpierw wstęp wyjaśniający. Kuba od września pracuje w prywatnej szkole muzycznej w Europie. Pierwszy raz w życiu szłam na Halloween który wymyśliła moja siostra. Kuba ...

  • Bo na działkach nic nowego się nie dzieje... cz. 4

    Leżałem obok obserwując zabawy obu kobiet. To był naprawdę piękny widok, taki, który podnieci najbardziej opornego na kobiece wdzięki mężczyznę. Moja ręka powoli ...

  • Sicilia Soleggiata rozdział 2

    "Na pewno wierzę, że człowiek jest w stanie kontrolować swoje życie, ale tylko do pewnego stopnia. Nigdy do końca." Aria Nigdy nie byłam rannym ptaszkiem. Wstanie z ...