Miłosne - str 10

  • Verita serum

    Ta historia zaczyna się jak wiele wiele innych. I choć wydaje się zwyczajna to wcale taka nie jest. Dawno dawno temu za górami za lasami żyła księżniczka, niebywałej ...

  • Drogi pamiętniku, cz.4

    Drogi pamiętniku, musze się wynieść z domu. Moi religijni rodzice nie potrafią zaakceptować tego ze chce żyć inaczej niz oni sobie to zaplanowali wiec postanowili mnie ...

  • Skrzywdzona ogłoszenia :)

    Hej przemyślałam sobie parę spraw i doszłam do wniosku , że nie powinnam postępować tak pochopnie. Zdecydowałam , że zostanę i postaram się poprawić w pisani , wniosę ...

  • Sad Love Story #2

    Luke Oglądam nowy dom do, którego się przeprowadziliśmy z powodu kolejnej zmiany szkoły prze mnie. Wywalili mnie za przerobienie zdjęcia nauczycielki oraz gwiazdy porno z ...

  • Pierwsze spotkanie cz.3

    Zjedliśmy w ciszy. Ani ja ani Amelka nie miałyśmy chęci tutaj siedzieć. -Przepraszam- powiedziałam i odeszłam od stoliku, odbierając telefon. Gosiaaa Hm? Gdzie jesteście? ...

  • Lex amor -info 2 Zawieszone! (albo koniec)

    Witajcie.. Opowiadanie niestety zostaje zawieszone. Cieszy mnie fajna trzycyfrowa liczba wyświetleń, ale myślę, że to raczej przypadek. Także polubienia pod postem info są ...

  • Realny sen INFORMACJA

    Kochani moji. :* Z racji tego, że co chwile gdzieś wyjeżdżam bo a to nad morze a to kolejny wyjazd pielgrzymka, nie było części za co ogromnie przepraszam. Teraz ide na ...

  • Can you forgive me #1

    Nazywam się Olivia. Mam siedemnaście lat. Mieszkam w New Jersey z mamą, tatą i startyszym bratem. Z Nowego Yorku do New Jersey przeprowadziliśmy się 9 lat temu, gdy rodzice ...

  • Ponad miłość cz.1

    Jak co wieczór rozmawiam przez wideo czat z przyjaciółką jak w każdy piątek umawiamy się co będziemy robić w sobotę wyszło na to że pewnie pójdziemy do pobliskiej ...

  • Chciałbym Cię poczuć

    Pierwszy raz zobaczyła go gdy tata zaproponował jej, że zabierze ją ze sobą do pracy to dorobi sobie trochę u żony jego szefa pracując w ogródku. Było trzeba ...

  • Ktoś KIM NIE JESTEM JA

    PROLOG Znasz to uczcie, kiedy naoglądasz się za dużo seriali i nagle chcesz mieć życie jak oni? Pragniesz się zmienić, zaczynasz mysleć tak jak bochaterzy seriali ...

  • Tylko mnie kochaj

    Ivy Ross po dwóch latach znowu wraca do swojego rodzinnego miasta wraz z rodzicami i dwoma starszymi braćmi. Jest bardzo szczęśliwa,że w końcu zobaczy swoich dawnych ...

  • Intryga cz. 3

    - ty stary była umowa. Przespisz się z nią i wypad. Dom mamy więc możemy u mnie grać młoda nam teraz tego nie utrudni, bo zależy jej na Tobie a gdy z nia zerwiesz to ona ...

  • Spełniać marzenia cz.8

    Byli to Xavi i ... Victoria , szli w moim kierunku a ja nie wiedziałam co się zaraz wydarzy . - Hej , czekasz na kogoś ? - Zapytał - Tak żebyś wiedział - uśmiechnełam ...